پیام سپاهان
اصفهان در آستانه میزبانی دوره مربیگری درجه یک
پنجشنبه 21 تير 1397 - 15:49:33
سپاهان نیوز - دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی مربیان و برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری را در دستور کار داریم و به احتمال زیاد میزبان برگزاری دوره مربیگری درجه یک در اصفهان هستیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، فرشید زیدی در نشست خبری هیئت تنیس استان پیرامون ورزش تنیس و مسابقات پیش روی هیئت تنیس اظهار کرد: استان اصفهان بعد از تهران از نظر سخت‌افزاری جزو بهترین‌ها است. در اصفهان حدود 100 زمین تنیس فعال وجود دارد که در این رشته ورزشی فعالیت و قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارند. به همین دلیل است که اکثر میزبانی‌ تورنمنت‌های معتبر ملی و بین‌المللی به اصفهان واگذار می‌شود.
وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی ITF جوانان دختر و پسر در اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان و در مجموعه ورزشی 22 بهمن با حضور 40 تنیسور دختر و پسر از کشورهای خارجی و 60 تنیسور دختر و پسر ایرانی در این مسابقات برگزار می‌شود. 
وی افزود: این رقابت‌ها در بالاترین سطح کیفیت برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات جام رمضان در سطح کشوری در اصفهان برگزار شد که همه ملی‌پوشان در این مسابقات حضور داشتند.
زیدی اضافه کرد: از روز جمعه 22 تیرماه به مدت هشت روز میزبان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر در مجموعه ورزشی 22 بهمن هستیم که حدود 70 تنیسور کمتر از 12 و 14 سال در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت. 
وی با اشاره به این مسابقات گفت: مسابقات بین‌المللی نوجوانان ATF کمتر از 14 سال قرار است در باشگاه ملل اصفهان برگزار شود. همچنین مردادماه میزبان مسابقات جایزه بزرگ در اصفهان هستیم که ملی‌پوشان زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان در مورد برنامه‌های هیئت در بخش آموزش، گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی مربیان و برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری را در دستور کار داریم و به احتمال زیاد میزبان برگزاری دوره مربیگری درجه یک در اصفهان هستیم.
وی ادامه داد: محوریت اصلی هیئت تنیس استان اصفهان کار بر روی سنین پایه است و تاکنون تمام تلاش هیئت آموزش در سنین پایه بوده است و توانسته در همه رده‌های سنی تنیسورهایی به عضویت تیم ملی درآورد.
زیدی درباره حضور شاهین خالدان در مسابقات جاکارتا گفت: شش تنیسور زن و مرد از ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند که شاهین خالدان نماینده اصفهان در این رقابت‌ها است.
وی گفت: اصفهان از لحاظ سخت‌افزاری، بازیکن، مربی و داور قطب اصلی تنیس کشور است که در بخش داوری پیشرفت‌های زیادی داشته که دو داور بین‌المللی نشان سفید و داورانی در سطح ملی، گواه این مطلب است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/42989/اصفهان-در-آستانه-میزبانی-دوره-مربیگری-درجه-یک
بستن   چاپ