پیام سپاهان
معاون اجرایی امور استان‌های حوزه هنری:
فیلم‌های جشنواره مهر سلامت در سینما اکران می‌شود
شنبه 23 تیر 1397 - 2:23:15 PM
ایسنا
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون اجرایی امور استان‌های حوزه هنری گفت: توافقی با مسئولان سینمایی داشتیم و بر این اساس برخی فیلم های جشنواره مهر سلامت، پیش از اکران فیلم‌های سینمایی در تمام سینماها پخش می شود.

 سید مهدی سیدین نیا پیش از ظهر شنبه در نشست خبری نخستین جشنواره فیلم مهر سلامت در ارتباط با اکران فیلم‌های تولید شده در این جشنواره اظهار داشت: با توجه به توافق انجام شده با صدا و سیما برخی از این آثار قرار است در تلویزیون به نمایش درآید.
وی افزود: همچنین توافقاتی با مسئولان سینمایی نیز داشتیم که بر این اساس برخی فیلم ها دارای زمان کوتاه و در حد تبلیغات، پیش از اکران فیلم‌های سینمایی در تمام سینماهای کشور پخش شود.
معاون اجرایی امور استان‌های حوزه هنری ابراز داشت: این جشنواره دارای هیئت انتخاب و داوران متخصص در حوزه فیلم است اما فیلم‌های انتخابی از نگاه خیران نیز به شکل جداگانه داوری می‌شود.
فیلم‌های کوتاه‌تر از 45 دقیقه فیلم کوتاه محسوب می‌شود
وی با بیان اینکه از نظر علمی فیلم‌های کوتاه‌تر از 45 دقیقه فیلم کوتاه محسوب می‌شود، بیان داشت: این جشنواره در بخش‌های فیلم مستند، داستانی و فیلمنامه برگزار می‌شود.
سیدین نیا با بیان اینکه جشنواره مهر سلامت دارای بخش دانش آموزی نیز هست، گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش این امکان فراهم شده است که جوانان با استفاده از دوربین‌های خانگی و تلفن همراه فیلم کوتاه تولید و برای جشنواره بفرستند.
جشنواره مهر سلامت جزو اساسنامه مجمع خیرین سلامت قرار گرفته است
دبیر جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تداوم جشنواره‌ها بسیار مهم است، بیان داشت: این جشنواره جزو اساسنامه مجمع خیرین سلامت قرار گرفته و بر این اساس در سال‌های آینده نیز دوام خواهد داشت و بر این اساس سرمایه گذاری در زمینه حمایت از ساخت فیلم را برای سال‌های آینده مدنظر داریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43053/فیلم‌های-جشنواره-مهر-سلامت-در-سینما-اکران-می‌شود
بستن   چاپ