پیام سپاهان
2 طرح تامین اجتماعی در شمال استان اصفهان راه اندازی شد
شنبه 23 تير 1397 - 14:43:33
سپاهان نیوز - کاشان- درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل و شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در آئینی با حضور سید تقی نوربخش، مدیرعامل این سازمان در منطقه شمال استان اصفهان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی شهرستان کاشان روز شنبه در آئین بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی این طرح از شهریورماه 1394 با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان در زمینی با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع آغاز شد.
علیرضا افشار افزود: این درمانگاه در سه طبقه شامل بخش های عمومی، تخصصی، فوریت های پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه می باشد که در زمان 2 سال با اعتبار 150 میلیارد ریال ساخته شد و از چند ماه پیش نیز به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود.
وی افزود: این درمانگاه از نظر استحکام مشابهی ندارد و با توجه به نهایت سخت گیری و بهره گیری از پیمانکار قوی، تمام استانداردهای ایمنی در اجرای طرح در نظر گرفته شده و می تواند الگویی برای سایر نقاط باشد.
ابوالفضل معینی نژاد، فرماندار آران و بیدگل نیز در ادامه گفت: نزدیک به 80 هزار نفر هم اکنون زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند و با توجه به جمعیت افزون بر 103 هزار نفری شهرستان، راه اندازی این درمانگاه هدیه مناسبی برای مردم منطقه می باشد.
به گزارش ایرنا، همچنین شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در آئینی جداگانه با حضور نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شد که در ساختمانی استیجاری با زیربنای بیش از 250 مترمربع در منطقه راوند این شهرستان قرار دارد.
نزدیک به 87 هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از 23 هزار نفر مستمری بگیر از میان جمعیت 365 هزار نفری کاشان از خدمات سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان بهره می برند.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43055/2-طرح-تامین-اجتماعی-در-شمال-استان-اصفهان-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ