پیام سپاهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
اصفهان کانون برگزاری جشنواره‌های فیلم سلامت در منطقه می‌شود
شنبه 23 تير 1397 - 15:24:02
سپاهان نیوز - اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: امیدواریم با برگزاری جشنواره‌های مستمر، اصفهان به عنوان برند سلامت و جشنواره های مهر سلامت در منطقه و کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، کیانوش جهان‌پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر اقدام در حوزه سلامت سطحی از پیشگیری محسوب می‌شود، اظهار داشت: بدین ترتیب هرکجا در حوزه سلامت موضوعی را شناسایی و وارد عمل شویم مطابق تقسیم‌بندی‌های معمول دنیا پیشگیری سطح دو انجام شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان متولی حوزه سلامت محسوب می‌شود، افزود: مجمع خیرین سلامت نیز هم در ساختار کشوری و در استان در کنار این دانشگاه به عنوان نهاد غیر دولتی حضور دارد.
خیریه ها و ثمن‌های فعال سلامت به واسطه مجمع خیرین با دانشگاه مرتبط هستند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه نهادهای خیریه متعدد و ثمن‌هایی در حوزه سلامت فعال هستند که مستقیم یا به واسطه مجمع خیرین با دانشگاه مرتبط هستند، ابراز داشت: دانشگاه به عنوان تولیت حوزه سلامت در کنار هر نوع رویداد سلامت در حوزه مشارکت اجتماعی حضور دارد.
وی با ابراز حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت بیان داشت: ثمن ها، سازمان های غیردولتی و دولتی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و ارگان‌هایی دیگر حمایت معنوی، مادی و مشارکت در برگزاری جشنواره دارند و امیدواریم این اتفاق خوشایند تداوم داشته باشد.
عضو هیئت انتخاب جشنواره مهر سلامت تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره در اصفهان در پروسه‌ای 10 ساله، اتفاق بزرگی در استان بیفتد به نوعی که اصفهان برند سلامت و جشنواره های مهر سلامت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: جشنواره مهر سلامت برای نخستین بار در کشور قرار است دراصفهان برگزار شود و بر این اساس با توجه به رتبه نخست در کشور امید ما این است که استان اصفهان در منطقه به عنوان کانون برگزاری جشنواره فیلم در ارتباط با سلامت قرار گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43062/اصفهان-کانون-برگزاری-جشنواره‌های-فیلم-سلامت-در-منطقه-می‌شود
بستن   چاپ