پیام سپاهان
رئیس جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت:
هزینه جشنواره فیلم مهر سلامت 400 میلیون تومان برآورد شده است
شنبه 23 تير 1397 - 15:59:28
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت گفت: هزینه برگزاری این جشنواره 400 میلیون تومان برآورد می‌شود که مجمع خیرین سلامت هزینه‌های جشنواره را متقبل و سایر ارگان‌ها قول همکاری داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید حسین رضا زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری نخستین جشنواره فیلم مهر سلامت در ارتباط با اکران فیلم‌های تولید شده در این جشنواره اظهار داشت: پس از تصمیم‌گیری در ارتباط با برگزاری این جشنواره از همه دستگاه‌هایی که به نوعی با این حرکت مرتبط هستند دعوت به عمل آوردیم و همه این نهادها نیز از این امر استقبال کردند.
وی ابراز داشت: بدین ترتیب با خرد جمعی و مجموعه تشکیلاتی که در زمینه سلامت و هنر رسانه فعالیت دارند از ظرفیت‌های فکری و اجرایی آنها بهره‌مند شویم که با استقبال خوبی روبرو شدیم.
رئیس جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت با اشاره به اینکه هزینه برگزاری جشنواره 400 میلیون تومان برآورد شده است، بیان داشت: مجمع خیرین سلامت هزینه‌های جشنواره را متقبل شده است و سایر ارگان‌ها نیز قول همکاری داده‌اند.
معرفی افراد نیکوکار در عرصه سلامت
وی با اشاره به اهداف جشنواره مهر سلامت گفت: اهداف این جشنواره، معرفی افراد نیکوکار در عرصه سلامت، معرفی آثار وقف شده در این عرصه، نقش خدمات و دستاوردهای شرکت‌ها و موسساتی که در جهت تامین نیازهای حوزه سلامت فعالیت دارند و ایجاد حس مسئولیت در جامعه است.
رضازاده با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور تفاهم نامه ای با وزارت کشور نوشته است که از جمله رئوس آن محول کردن بخشی از فعالیت‌های مرتبط با خیریه است، ابراز داشت: توسعه فضاهای درمانی، تامین تجهیرات پزشکی، توسعه خانه های بهداشت روستایی، توسعه مراکز جامع سلامت و سایر موارد خیر از محورهای این فعالیت‌هاست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43063/هزینه-جشنواره-فیلم-مهر-سلامت-400-میلیون-تومان-برآورد-شده-است
بستن   چاپ