پیام سپاهان
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:
مصدومیت 48 نفر بدنبال وقوع 9 حادثه در اصفهان
شنبه 23 تير 1397 - 17:07:56
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: بدنبال وقوع 9 حادثه در روز گذشته در اصفهان، 48 نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر تصادف دو خودروی پژو، در حوالی شهر مجلسی و نرسیده به گردنه قامیشلو دو مرد، یک زن و دو کودک مصدوم شدند که با اعزام دو کد آمبولانس به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.
وی بیان داشت: بدنبال تصادف پژو 405 با کامیون در فلاورجان روستای لارگان، چهار مرد و دو زن مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی فلاورجان انتقال یافتند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: بر اثر تصادف دو پراید در جاده ابیانه، دو زن و دو کودک و یک مرد مصدوم شد و به بیمارستان فاطمیه بادرود انتقال یافت.
وی از تصادف پژو با گاردریل نیز خبر داد و اظهار داشت: چهار زن و سه مرد در این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان انتقال یافتند.
راستین بیان داشت: همچنین روز گذشته تصادف زنجیره ای دو پراید و 206 و ال 90 در اتوبان آقارب پرست یک مرد و شش زن مصدوم شدند که سه مصدوم به بیمارستان الزهرا و چهار مصدوم به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.
وی از غرق شدگی یک زن در باغبهادران خبر داد که منجر به مرگ وی شد و افزود: بر اثر واژگونی پراید دو مرد مصدوم شد که با اورژانس هوایی به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال یافتند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز از حادثه ویژه تصادف زنجیره ای سه خودروی پژو 405 در جاده زرین شهر به فولادشهر خبر داد و بیان داشت: در این حادثه سه مرد، شش زن و یک کودک مصدوم شدند.
وی با اشاره به تصادف پارس با پیکان در لنجان نیز، گفت: در این حادثه چهار زن و دو کودک مصدوم شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43067/مصدومیت-48-نفر-بدنبال-وقوع-9-حادثه-در-اصفهان
بستن   چاپ