پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
مردم توان اداره کشور در جنگ اقتصادی را به جهان نشان می دهند
شنبه 23 تير 1397 - 20:50:44
پیام سپاهان - کاشان- نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، با بهره گیری از الگوی صحیح اقتصاد مقاومتی به جهانیان نشان خواهند که مسلمانان توانایی و استحقاق اداره کشور را دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز شنبه در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: ملت ایران نیاز به قیم ندارد و نمی پذیرد که ایالات متحده آمریکا برایش تعیین تکلیف کند زیرا مردم در جنگ اقتصادی از نظر استعداد، دانش، ظرفیت و غیرت کمتر از دشمنان نیست.
وی افزود: مردم ولایی همان گونه که در ابتدای نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس دشمن را شکست دادند، در نبرد اقتصادی نیز با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به پیروزی دست خواهند یافت.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان با اشاره به معطل ماندن امور در نتیجه فرآیندهای دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به هجمه های اقتصادی دشمن باید کارهای اداری و تجاری به آسانی و با سرعت بیشتری انجام شود.
او اضافه کرد: همه فتنه ها و توطئه های استکبار جهانی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته نتیجه بخش نبوده زیرا این نظام برگرفته از کتاب، شریعت و سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) است.
آیت الله نمازی انقلاب اسلامی را نمونه ای از دولت کریمه عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان در طول یک هزار و 400 سال همواره برای جلوگیری از رسیدن شیعه به قدرت و حکومت تلاش کردند و از این رو آحاد مردم باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.
وی در ادامه به طولانی شدن ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در کاشان اشاره کرد و از مدیرعامل این سازمان خواست تا با همکاری نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرای این طرح اهتمام شود.
امام جمعه کاشان همچنین با انتقاد از حضور مردان در بیمارستان زنان و زایمان شبیه خوانی کاشان به علت کمبود متخصص گفت: با وجود برگزاری نشست های بسیار با دانشگاه علوم پزشکی کاشان هنوز این مشکل برطرف نشده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار منطقه کاشان را به دلیل استقرار شمار زیادی از واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین نزدیک به 270 هزار بیمه شده اصلی و تبعی برای این سازمان مهم دانست و عنوان کرد: ضریب پشتیبانی بیمه پردازان و تعداد مستمری بگیران به علت قدمت صنعت و کارگری در این منطقه نزدیک به 3.5 درصد و این رقم در کشور 5.4 درصد است.
به گزارش ایرنا، نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حضور در آئین بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع به ارزش 150 میلیارد ریال و راه اندازی شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند این شهرستان به منطقه شمال استان اصفهان سفر کرد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43075/مردم-توان-اداره-کشور-در-جنگ-اقتصادی-را-به-جهان-نشان-می-دهند
بستن   چاپ