پیام سپاهان
عبدی: پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتبال پایه را به AFC داده‌ایم
يکشنبه 24 تير 1397 - 12:02:00
پیام سپاهان - مسئول مسابقات رده‌های سنی فوتبال پایه کشور گفت: اگر مسابقاتی برای تیم‌های پایه کشورها در سطح مسابقات غرب آسیا برگزار شود می‌توانیم به راحتی تیم‌های قهرمان رده‌های پایه را به این مسابقات اعزام کنیم.
رضا عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، در پاسخ به این سؤال که تیم جوانان سپاهان پس از قهرمانی که به دست آورد در چه تورنمنتی حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: درخواست‌های متعددی به کشورهای دیگر داده‌ایم، اما آن‌ها خواهان حضور تیم ملی ایران در تورنمنت‌های مدنظرشان هستند. با چند نفر رایزنی شده اما با توجه به نوسانات دلار به صرفه نیست تورنمنتی که قبلاً 50 میلیون هزینه برای ما داشت را 300 میلیون تومان هزینه کنیم.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم بدون هزینه بتوانیم تیم جوانان سپاهان را که قهرمان شده را به تورنمنتی در مالزی اعزام کنیم. در مالزی کاپی به اسم یکی از اسطوره‌هایشان دارند که اگر شد تیم جوانان سپاهان را اعزام خواهیم کرد.
مسئول مسابقات رده‌های سنی فوتبال پایه کشور افزود: مسابقه‌ای در ازبکستان برگزار خواهد شد که درخواست دادیم تیم جوانان سپاهان که قهرمان شد را اعزام کنیم، اما آن‌ها گفتند این مسابقه در قالب تیم‌های باشگاهی نیست و باید تیم ملی ایران در این مسابقه شرکت کند.
وی ادامه داد: سال‌های قبل توانستیم فولاد خوزستان را به ژاپن و سپاهان را به چین با هزینه خود باشگاه‌ها به این مسابقات اعزام کنیم. همچنین تیم نونهالان سپاهان سال گذشته پس از اینکه قهرمان شد به مالزی اعزام شدند و با تیم‌های مطرح جهان بازی کردند.
عبدی ادامه داد: اگر مسابقاتی برای تیم‌های پایه کشورها در سطح مسابقات غرب آسیا برگزار شود می‌توانیم به راحتی تیم‌های قهرمان رده‌های پایه را به این مسابقات اعزام کنیم، اما نیاز به جسارت دارد و البته ما نیز باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا ای اف سی با این پیشنهاد موافقت کند.
وی در پاسخ به این سووال که آیا درست است که با توجه به جوی که علیه این فدراسیون مبنی بر اصفهانی بودنشان وجود دارد، عزمی جدی برای اعزام تیم جوانان سپاهان به تورنمنت خارجی دیده نمی‌شود، گفت: مگر می‌شود تاج نخواهد این اتفاق بیفتد؟ اصلاً چنین چیزی نیست. تاج دوست دارد دست من را بگیرد و اگر دست من را بگیرد یعنی دست باشگاه‌ها و تیم ملی را گرفته است. همین بازیکنان هستند که آینده فوتبال را رقم می‌زنند. مطمئن باشید تاج به این صحبت‌ها اعتنایی نمی‌کند و می‌خواهد که فوتبال کشور پیشرفت کند.
عبدی ادامه داد: امیدوارم باشگاه‌ها برای رده‌های سنی خط کش نگذارند و حمایت بیشتری کنند زیرا اگر حتی دو بازیکن پایه به تیم بزرگسالان شأن اضافه شود برای خودشان هزینه‌های کمتری در پی خواهد داشت.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43103/عبدی---پیشنهاد-برگزاری-مسابقات-فوتبال-پایه-را-به-AFC--داده‌ایم
بستن   چاپ