پیام سپاهان
سرمربی امید سپاهان:
فدراسیون ما را به هیچ تورنمنتی نفرستاد/ جو بدی علیه اصفهان وجود دارد
يکشنبه 24 تير 1397 - 12:24:16
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال امید سپاهان گفت: دو سال است تیم جوانان سپاهان قهرمان شده، اما به هیچ تورنمنتی را اعزام نشده است.
اورنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان در خصوص توزیع مدال‌های تیم جوانان سپاهان، اظهار کرد: قرار بود جشنی در قالب پیراهن سپاهان برگزار شود و در آن مدال‌های قهرمانی تیم جوانان نیز داده شود، اما قلعه‌نویی با این جشن موافقت نکرد و فعلاً معلوم نیست مدال‌ها چه زمانی داده می‌شود.
وی افزود: تابش به ما قول پاداش را هم داده است، اما فعلاً هیچ چیز مشخص نیست. البته با حضور تابش شرایط بهتر شده و دیگر به راحتی بازیکنان از تیم‌های پایه جدا نمی‌شوند.
اورنگی با بیان اینکه قرار بود فدراسیون ما را به تورنمنت خارجی بفرستد، اما فعلاً خبری نشده است، افزود: دو سال است تیم جوانان سپاهان قهرمان شده، اما به هیچ تورنمنتی ما را اعزام نکردند و پیگیری‌هایی کردیم اما فعلاً خبری از تورنمنت خارجی نیست.
سرمربی تیم امید سپاهان با بیان اینکه فدراسیون اصفهانی است و حساسیت‌هایی وجود دارد، افزود: هر جا بازی می‌کنیم اول علیه تاج و ساکت شعار می‌دهند و بعد به خودمان توهین می‌کنند. متأسفانه جو علیه اصفهان بد شده است.
وی در پاسخ به این سؤال که چند نفر از بازیکنان جوانان سپاهان از این تیم جدا شده‌اند، گفت: دهداری و غلام ثابت ایمانی مشکل خانوادگی داشتند به همین دلیل جدا شدند و گل گهر نیز به دنبال مهران کاظمی است. این بازیکن به دنبال رضایت‌نامه است، اما این بازیکن در سپاهان رشد کرده و باید مبلغی را تیم گل گهر به باشگاه سپاهان بپردازد، البته ممکن است برای یک سال با رفتنش به تیم گل گهر موافقت شود.
سرمربی تیم امید سپاهان با بیان اینکه سپاهان همیشه قدرتمند است، افزود: هر بازیکنی دوست دارد در این باشگاه باشد. بسیاری از بازیکنانی که تیم‌هایشان در لیگ برتر هستند به باشگاه سپاهان می‌آیند تا تست بدهند زیرا اعتقاد دارند سپاهان باشگاه بهتری است.
وی در خصوص راه‌اندازی تیم سپاهان نوین گفت: تابش خود تیم سپاهان نوین را راه‌اندازی کرده و پیگیر است تا باز تیم سپاهان نوین را داشته باشیم. در حال حاضر 15 نفر از بازیکنان امید، بزرگ‌سال شده‌اند که همه آن‌ها نمی‌توانند به تیم بزرگ‌سال ملحق شوند و حضور سپاهان نوین باعث می شود تا این بازیکنان بتوانند به فوتبال خود ادامه دهند و مثل گذشته نشود که برخی بازیکنان امید از فوتبال خداحافظی کردند.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43105/فدراسیون-ما-را-به-هیچ-تورنمنتی-نفرستاد--جو-بدی-علیه-اصفهان-وجود-دارد
بستن   چاپ