پیام سپاهان
همایش نقش هتلداری در صنعت گردشگری در اصفهان برگزار می شود
يکشنبه 24 تير 1397 - 12:46:00
پیام سپاهان - اصفهان - همایش " نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" روز چهارشنبه هفته جاری در دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان، هدف از برپایی این همایش را بررسی وضعیت کنونی و ارائه پیشنهادها برای چشم اندازهای آینده در حوزه مهمانپذیری و هتلداری این استان عنوان کرد.
روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان روز یکشنبه به نقل از " داریوش اسماعیلی" ، "سرمایه گذاری"، "آموزش و مدیریت"، "بوم گردی"، "ارتقا و برندسازی"، "هتلداری سبز"و "صنایع وابسته" را از محورهای این همایش اعلام کرد.
وی افزود: این همایش با حضور متخصصان، ذینفعان و دانشجویان حوزه گردشگری و بوم گردی در قالب های سخنرانی نشست تخصصی و پنل پرسش و پاسخ برگزار می شود.
اسماعلیی با اشاره به اینکه این همایش به همت جهاد دانشگاهی و مرکز علمی فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود، گفت: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصان و اساتید دانشگاه ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان حضور خواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد: با ارائه راهکارهای کاربردی در این همایش و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده، سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل های استان اصفهان به عنوان یک شهر گردشگرپذیر ارتقا یابد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان، یادآور شد: این نهاد دانشگاهی پس از تجربه موفق در برگزاری همایش "ایمنی و حقوق ورزشی در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و کوهنوردی" اقدام به برپایی دومین همایش استانی در حوزه گردشگری کرده است.
استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور، دارای 107 شهر و یکهزار و 934 روستاست و با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های 'وزوان' ،'مزدآباد' و 'مون' به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
همچنین استان اصفهان دارای بیش از 600 خانه تاریخی است که بیش از نیمی از آنها در شهر اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است.
6994 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43108/همایش-نقش-هتلداری-در-صنعت-گردشگری-در-اصفهان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ