پیام سپاهان
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛
اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در گلپایگان برگزار شد
يکشنبه 24 تير 1397 - 15:07:36
پیام سپاهان - گلپایگان، اصفهان - همزمان با هفته عفاف و حجاب و سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، اجتماع بزرگ و مردمی حافظان حریم خانواده روز یکشنبه با حضور قشرهای مردم و مسئولان در میدان فردوسی شهرستان گلپایگان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، شرکت در این اجتماع با در دست داشتن پلاکاردها و نوشته هایی در حمایت از حجاب و عفاف و با سردادن شعارهای 'یا فاطمه شعار ما ، حجاب افتخار ما' صیانت از خون شهید رعایت حجاب است،بنیاد خانواده در سایه عفاف است، حفظ شعایر دین رعایت حجاب است بر لزوم بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.
امام جمعه گلپایگان نیز در جمع اجتماع کنندگان با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با اشاره به آیاتی از قرآن درباره اهمیت رعایت حجاب گفت: امروز دشمنان قسم خورده این ملت می خواهند با ترویج بی حجابی و بد حجابی، بنیان خانواده را در کشور سست و متزلزل کنند.
حجت السلام و المسلمین " سید علی طهماسبی " افزود:همه باید در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه در راستای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از خون شهیدان تلاش کنیم و در اجرای این امر الهی پیشقدم باشیم.
وی بااشاره به اینکه بعضی فکر می کنند اسلام با دستور حجاب می خواهد زنان را خانه نشین کند گفت: اینگونه نیست و زنان با حجاب و پوشش مناسب می توانند ضمن شرکت در کارهای اجتماعی، عفاف و پاکدامنی را در جامعه ترویج دهند.
امام جمعه گلپایگان همچنین بابیان اینکه حکومت اسلامی باید در سالم سازی اجتماع حساس باشد افزود: برای این منظور باید با افرادی که فرهنگ بد حجابی و بی بندباری را در جامعه ترویج می دهند، برخورد شود.
برپایی ایستگاه صلواتی، اهدا هدیه گل و چادر به قید قرعه به جمعی ازبانوان شرکت کننده در مراسم و برپایی ایستگاه سلامت نیز از برنامه دیگر این اجتماع بود.
در تقویم رسمی کشور 19تا 25 تیر به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
شهرستان گلپایگان با جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43126/اجتماع-بزرگ-حافظان-حریم-خانواده-در-گلپایگان-برگزار-شد
بستن   چاپ