پیام سپاهان
مدیر کل راهدای و حمل و نقل اصفهان:
سازمان راهداری آمادگی تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان را دارد
يکشنبه 24 تير 1397 - 15:30:16
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل اصفهان گفت: در صورتیکه سازمان صنعت، معدن و تجارت قادر به تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان نیست، سازمان راهداری آمادگی تامین این نیاز را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی خضری پیش از ظهر یکشنبه، در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل و نقل کالای استان اصفهان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت لاستیک و قطعات مورد نیاز ماشین های حمل و نقل باری قادر به تامین این کالاها برای رانندگان هستیم و آمادگی خود را اعلام می کنیم.
وی بیان داشت: بنا بر اعلام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اگر وزارت صنعت معدن تجارت و ادارات کل آنها در استانها در تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان همکاری‌های لازم را نداشته باشند، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این آمادگی را دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان اعلام کرد: ارتباط نزدیک معاونان با رانندگان در شهرستان های مختلف اقدامی مثبت در راستای حل مشکلات رانندگان است.
وی با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل و نقل بار شهرستان مبارکه اظهار کرد:‌ شهرستان مبارکه جزء شهرستان هایی است که در طول سال 9 میلیون تن کالا جا به جا می کند.
خضری با بیان اینکه در استان اصفهان 460 شرکت فعال در حمل و نقل کالا و 35 هزار ناوگان وجود دارد، اضافه کرد: حل مشکلات و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولان در حال انجام است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43131/سازمان-راهداری-آمادگی-تامین-لاستیک-مورد-نیاز-رانندگان-را-دارد
بستن   چاپ