پیام سپاهان
رئیس اداره بهزیستی اردستان: شاهد کودک‌آزاری در اردستان هستیم
يکشنبه 24 تير 1397 - 16:13:05
پیام سپاهان - رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: متاسفانه مواردی از کودک آزاری را در شهرستان شاهد هستیم که نبود اورژانس اجتماعی باعث می‌شود که افراد به دیگر ارگان ها مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، محمدعلی مطلب زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست سال گذشته و امسال بهزیستی اردستان توسعه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در غالب طرح‌های مختلف است.
وی افزود: با آموزش‌هایی که انجام داده‌ایم سعی داریم با حمایت سازمان بهزیستی زنان سرپرست خانوار را به یک خود باوری برسانیم. در حال حاضر 303 زن سرپرست خانوار از بهزیستی اردستان خدمات دریافت می‌کنند.
رئیس اداره بهزیستی اردستان با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در اردستان شامل زنان مطلقه، زنان بی سرپرست، یا زنانی که همسران از کار افتاده دارند می‌شود افزود: بهزیستی اردستان وظیفه خود می‌داند که حرمت و حریم افرادی که زیر نظر بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند را حفظ کند.
مطلب زاده تصریح کرد: در حال حاضر 303 زن سرپرست خانوار، 49 نفر دانش آموز، 23 دانشجو و 28 خانواده دوقلو و سه قلو جز افرادی هستند که تحت پوشش بهزیستی اردستان در بخش امور اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.
وی یکی از نیازهای شهرستان اردستان در بخش اجتماعی را اورژانس اجتماعی عنوان کرد و گفت: مکاتبات لازم انجام شده تا سهمیه‌ای نیز برای اردستان در نظر گرفته شود. تحقق این مهم نیازمند رایزنی سطح شهرستان است تا شاهد تحقق این موضوع باشیم.
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: متاسفانه مواردی از کودک آزاری را در شهرستان شاهد هستیم که نبود اورژانس اجتماعی باعث می‌شود که افراد به دیگر ارگان ها مراجعه کنند. در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر جوامع است راه اندازی اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌ها راهگشا است.
کد خبرنگار: 13095
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43135/رئیس-اداره-بهزیستی-اردستان--شاهد-کودک‌آزاری-در-اردستان-هستیم
بستن   چاپ