پیام سپاهان
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:
صنعتگران از حقشان کوتاه نمی آیند/ صدای بلند صنعتگران مقابل وزیر
يکشنبه 24 تير 1397 - 17:16:19
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: جان صنعتگران به لب رسیده و از حق خود کوتاه نمی آئیم زیرا اگر امروز ساکت بنشینیم به معنای تسلیم شدن در جنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر یکشنبه در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت در اصفهان، اظهار داشت: امروز زمان جنگ اقتصادی است، ما ایستاده‌ایم و مطمئن باشید، تمام توان خود را به کار می گیریم که از این جنگ سربلند بیرون بیائیم.
وی با اشاره به اینکه صنعتگران دل پر دردی دارند و اگر وزیر صنعت امروز در این جلسه بود به طور قطع باید پای صدای بلند صنعتگران می نشست، بیان داشت: هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد و توقع داریم درخواست های کوچکی که داریم برآورده شود.
معادن طلا و سنگ های تزئینی اصفهان نیاز به نوسازی دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم بیان داشت: سرمایه گذاری 226 هزار میلیارد تومانی در صنعت سبب اشتغالزایی برای 265 هزار نفر شد.
وی بیان داشت: در سال گذشته پنج هزار جواز تأسیس به واحدهای جدید داده شده که به 356 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد و تسهیلات 18 درصدی بانک‌ها در این شرایط به درد صنعت نمی‌خورد.
اسرافیل احمدیه با بیان اینکه طلا، سنگ‌های تزئینی، سنگ‌بری و غیره از جمله مهم‌ترین معادن اصفهان هستند که بیشتر آنها نیاز به نوسازی دارد، گفت: تمامی معادن اصفهان خصوصی است و هم اکنون 821 معدن فعال با میزان استخراج تقریبی 47.3 میلیون تن در حال استخراج است و نزدیک به 10 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43141/صنعتگران-از-حقشان-کوتاه-نمی-آیند--صدای-بلند-صنعتگران-مقابل-وزیر
بستن   چاپ