پیام سپاهان
احمدیه:
برای صادرات، توجه ویژه به صنایع سنگ کنیم
يکشنبه 24 تير 1397 - 20:18:25
پیام سپاهان - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در صادرات باید توجه ویژه ای به صنایع سنگ کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اسرافیل احمدیه در بیست و سومین مراسم نکوداشت روز صنعت و معدن، اظهار کرد: استان بیش از 9268 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری 226 هزار میلیارد ریال دارد که اشتغال 265 هزار نفر را در پی داشته است، هم‌چنین بالغ بر 4937 مورد جواز تاسیس داریم.
وی با بیان اینکه بیش از 817 مورد معدن داریم، افزود: 48 میلیون پوند ظرفیت استخراجی سالیانه این معادن است، هم‌چنین 2.4 میلیارد تن ذخیره معدنی مان است بنابراین در صادرات باید توجه ویژه ای به صنایع سنگ کنیم.
در ادامه این برنامه حسنی، مجری پروژه کلینیک ایرانیان گفت: با همکاری خانه صنعت و معدن ایران کلینیکی ایجاد خواهد شد تا کمکی برای صنایع باشد. ما در ایران سرمایه گذاری را به پول می بینیم در صورتی که اطلاعات، ارتباطات، دانش و تکنولوژی نیز جز سرمایه گذاری به حساب می آید.
وی با بیان اینکه این کلینیک می تواند بر روی تصمیمات تاثیر بگذارد، ادامه داد: 81 درصد صنعت دچار چالش پولی، حقوقی، بین المللی، بازار سرمایه و توسعه بازار است در ایران هر دلار در سال سه بار می چرخد، در صورتی که در کره جنوبی 14 بار و در آمریکا 33 بار می چرخد.
مجری پروژه کلینیک ایرانیان ادامه داد: در مسیر یک سری چالش هایی وجود دارد حدود یک ماه دیگر چالش های بانکی و از آبان ماه بحث نفت پیش می آید که اگر امروز بر روی آن کار کنیم بخش زیادی از این چالش ها در آینده را می توانیم خنثی کنیم.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43152/برای-صادرات،-توجه-ویژه-به-صنایع-سنگ-کنیم
بستن   چاپ