پیام سپاهان
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل خبر داد:
افزایش 14 درصدی مستمری بگیران بهزیستی در آران و بیدگل
دوشنبه 25 تير 1397 - 13:30:08
پیام سپاهان - آران و بیدگل - رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل از افزایش 14 درصدی تعداد مستمری بگیران شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حیدر ایمانیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از دو هزار و 200 مددجوی تحت پوشش بهزیستی آران و بیدگل در حال حاضر 700 نفر مستمری بگیر هستند.
وی از کمک 930 میلیون تومانی خیران و مردم به مددجویان تحت پوشش بهزیستی آران و بیدگل خبر داد و گفت: 640 میلیون تومان از این کمک ها نقدی و مابقی در قالب بسته های حمایتی برای مددجویان تحت پوشش بوده است.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل تصریح کرد: همچنین در بخش کمک های دولتی حدود 200 میلیون تومان به مددجویان در قالب وجوه نقدی و غیرنقدی پرداخت شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و 200 نفر تحت پوشش اداره بهزیستی آران و بیدگل هستند، گفت: از این تعداد 700 نفر مستمری بگیر هستند که نسبت به سال قبل 14 درصد افزایش یافته است.
ایمانیان در ادامه با اشاره به فعالیت اداره بهزیستی شهرستان در ایجاد اشتغال برای مدد جویان بهزیستی، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون40 مورد اشتغال خانگی و 10 مورد اشتغال خرد با اعطای وام های کم بهره به میزان 400 میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان و سالمندان آران و بیدگلی در تمام 11 روستای شهرستان مرکز توابخشی راه اندازی شده و امسال 50 میلیون تومان برای این کمیته ها در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل وجود چهار مرکز توابخشی در سطح شهرستان را از دیگر خدمات خیران و بهزیستی شهرستان به مددجویان تحت پوشش بیان کرد و گفت: این چهار مرکز شامل مرکز سالمندان، اعصاب و روان، خیریه توانبخشی حضرت ابوالفضل و توانبخشی امید است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43193/افزایش-14-درصدی-مستمری-بگیران-بهزیستی-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ