پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:
دمای هوای اصفهان 36 درجه سانتیگراد با 10 درصد رطوبت است
سه شنبه 26 تير 1397 - 15:06:21
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اصفهان امروز هوای 36 درجه سانتیگراد با 10 درصد رطوبت را سپری می کند.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام شهرستان‌های اصفهان به جز خوروبیابانک هوای نیمه ابری دارند و این در حالی است که خوروبیابانک امروز دمای 41 درجه سانتیگراد را رد کرده است.
وی بیان داشت: فردا هوای 10 شهرستان اصفهان نیز هوای نیمه ابری دارد و برای مابقی شهرستان ها هوای صاف را پیش بینی شده است و فردا هوایی صاف را برای تمام شهرستان‌ها پیش بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جو نسبتاً پایداری طی امروز تا پایان هفته است که بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی ‌شود.
وی افزود: دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت.
علی عسگریان با اشاره به اینکه هوای اصفهان امروز صاف با غبارصبحگاهی در بعداز ظهر گاهی با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید همراه است، ادامه داد: برای فردا نیز هوایی صاف تا کمی ابری و غبارصبحگاهی گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43252/دمای-هوای-اصفهان-36-درجه-سانتیگراد-با-10-درصد-رطوبت-است
بستن   چاپ