پیام سپاهان
بازگشت ذوب آهن به لیگ هندبال بانوان
چهارشنبه 27 تیر 1397 - 12:54:57 PM
ایسنا
پیام سپاهان - باشگاه ذوب آهن بعد از پیگیریهای فدراسیون و هیئت هندبال تصمیم گرفت بعد از دو سال دوری دوباره به لیگ برتر هندبال بانوان بازگردد.
  پس از آنکه دوسال قبل باشگاه ذوب آهن به دلیل برنامه ریزی غلط و بی توجهی برخی از مسئولان هندبال باشگاه به بن بست نداشتن بازیکن برای حضور در لیگ برتر رسید تصمیم به انحلال تیم هندبال بانوان و خروج از لیگ برتر گرفت، تیمی ریشه دار که سکوهای بسیاری را در تاریخ لیگ برتر هندبال به خود اختصاص داده بود.
اما امروز نایب رییس هندبال استان اصفهان خبر از بازگشت ذوب آهن به لیگ برتر هندبال خبرداد وافزود: با رایزنی‌های مداوم فدراسیون و پیگیریهای هیئت باشگاه ذوب آهن امروز در جلسه‌ای که با حضور نوری نایب رییس فدراسیون هندبال و مسئولان باشگاه و هیئت انجام شد، مقرر شد در فصل جاری لیگ برتر هندبال ذوب آهن دوباره به صحنه لیگ برتر هندبال بازگردد.
اعظم قینانی افزود: بعد از دوری دو ساله‌ای که ذوب آهن داشت کار بر روی رده‌های پایه را دوباره شروع کرده و خوشبختانه تیم امید این باشگاه به فینال مسابقات قهرمان کشوری امیدهای کشور که در اصفهان در حال انجام است راه یافته است و فکر می‌کنم با این رویه در سالهای آینده دوباره تیمی پرقدرت و مدعی در لیگ برتر به نام ذوب آهن داشته باشیم.
وی ادامه داد: مقدمات اولیه برای بازگشت ذوب آهن صورت گرفته و مقرر شد هفته آینده نیز کادر فنی این تیم معرفی شوند، یکی از اهداف اصلی ذوب آهن برای ورود مجدد به لیگ حمایت از بازیکنان بومی و جلوگیری از مهاجرت بازیکن اصفهانی به تیم‌های غیر اصفهانی است.
نایب رییس هیئت هندبال استان اصفهان در خصوص حضور سپاهان در لیگ برتر نیز گفت: تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا سپاهان نیز به لیگ برتر ورود کند، چرا که ویترین هر رشته‌ای در ورزش در نهایت لیگ برتر است و این دو باشگاه سال‌ها در لیگ برتر حضور داشتند و زمانی که این دو تیم قوی و مدعی بودند در کنار تیم‌های دیگر ما تیم ملی خوبی داشتیم و اصفهان ظرفیت و پتانسیل دو تیم بومی و جوان در هندبال بانوان را دارد که بتوانند پشتوانه‌ای قوی و با تجربه برای تیم ملی هندبال بانوان باشند.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/43286/بازگشت-ذوب-آهن-به-لیگ-هندبال-بانوان
بستن   چاپ