پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد:
عروس خانه‌های ایران در دام آتش/ آتش سوزی خسارتی در پی نداشت
چهارشنبه 27 تير 1397 - 16:00:36
پیام سپاهان - اصفهان – مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان گفت: بامداد امروز انبار خانه تاریخی طباطبایی‌های کاشان دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان حریق اطفاء شده و خسارتی در پی نداشت.

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یکی از اتاق‌های خانه طباطبایی‌های کاشان به مرکز گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌ شمار 4 سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و به اطفای حریق پرداختند.
وی افزود: سرعت عمل تیم آتش نشانی در حضور در محل و اطفای حریق کمک کرد تا از گسترش حریق جلوگیری شده و دیگر بخش‌های این خانه تاریخی از آسیب حفظ شود.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان بیان داشت: این حریق از یکی از اتاق‌های این خانه آغاز شده که البته به عنوان انبار مورد استفاده بوده است.
خسارتی به خانه تاریخی طباطبایی ها وارد نشده است
وی ادامه داد: به دلیل مهار زودهنگام آتش خسارتی جزئی در بنا شامل بخش کوچکی از تاسیسات را داشتیم و مشکلی برای این خانه تاریخی ایجاد نشده است.
گفتنی است خانه طباطبایی‌ها یکی از خانه های تاریخی و زیبای شهر کاشان و معروف به عروس خانه های ایران است که در نیمه دوم سده 13 هجری در محله «سلطان امیر احمد» احداث شده‌ است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/43304/عروس-خانه‌های-ایران-در-دام-آتش--آتش-سوزی-خسارتی-در-پی-نداشت
بستن   چاپ