پیام سپاهان
پرونده سرشماري 95در اصفهان بسته شد/سرشماري يک ميليون و558هزار نفر
چهارشنبه 24 آذر 1395 - 11:14:05 AM
مهر
fiogf49gjkf0d
سپاهان نيوز- محمدرضا لعلي با بيان اينکه سرشماري 95 در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از اول مهر ماه و در فاز اول در قالب سرشماري الکترونيکي آغاز به کار کرد، اظهار داشت: بر اين اساس و طبق پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته 35 درصد از مردم استان اصفهان در سرشماري الکترونيکي مشارکت داشتند.

وي با بيان اينکه سرشماري حضوري نيز در استان اصفهان از از 26 مهر ماه آغاز شد، اضافه کرد: در اين بخش يک هزار و 435 نفر مامور براي مراجعه به درب منازل مردم در استان اصفهان انتخاب شدند.

قائم مقام ستاد سرشماري استان اصفهان با بيان اينکه 246 کارشناس آمار نيز سرشماري نفوس و مسکن را نظارت کردند، اضافه کرد: همچنين از 16 تا 23 آذر نيز اقدامات بازشماري در استان اصفهان انجام شد و در نهايت در حال حاضر پرونده سرشماري نفوس و مسکن در استان اصفهان بسته شد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه در نهايت يک ميليون و 558 هزار خانوار در سطح استان اصفهان شناسايي شده‌اند، تصريح کرد: در حال حاضر نمي‌توان تا قبل از تاييديه مرکز آمار کشور نسبت به اعلام دقيق جمعيت و تفکيک جنسيت در استان اصفهان اظهار نظر کرد.

لعلي اضافه کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار اول بهمن ماه آمار دقيق به دست آمده از سرشماري نفوس و مسکن استان اصفهان اعلام خواهد شد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/4407/پرونده-سرشماري-95در-اصفهان-بسته-شد-سرشماري-يک-ميليون-و558هزار-نفر
بستن   چاپ