پیام سپاهان
ارتقاء جایگاه نشریات دانشگاه اصفهان در وزارت علوم
شنبه 30 تیر 1397 - 11:29:19 AM
ایرنا
پیام سپاهان - رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه اصفهان از کسب جایگاه ویژه نشریات دانشگاه اصفهان در ارزیابی اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
 رضا همتی اظهار کرد: نشریات دانشگاه اصفهان در آخرین ارزیابی اعلامی کمیسیون ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است و در جایگاه بهتری در میان دانشگاه‌های برتر کشور قرارگرفته است.
وی افزود: دانشگاه اصفهان در حال حاضر 34 نشریه علمی – پژوهشی و یک نشریه علمی – ترویجی دارد که در آخرین ارزیابی کمیسیون ارزیابی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 34 نشریه از این نشریات مورد ارزیابی قرارگرفته است. از میان این 34 نشریه، 16 عنوان نشریه موفق به کسب رتبه A و A+ ،17 نشریه در رتبه B و تنها یک نشریه در رتبه D قرارگرفته است.
رئیس اداره انتشارات دانشگاه اصفهان تصریح کرد: 60 درصد امتیاز هر نشریه مربوط به ارزیابی‌های علمی صاحبان نظران در حوزه موضوعی نشریه و 40 درصد از امتیاز بر اساس مواردی همچون بروز رسانی و شرایط وب‌سایت نشریه است.
وی ادامه داد: در میان نشریات دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی که تعداد نشریات آن‌ها بیش از 10 نشریه است دانشگاه اصفهان ازنظر تعداد نشریاتی که رتبه A و A+ دریافت کرده‌اند، رتبه دوم بعد از دانشگاه تهران (29 نشریه از 96 نشریه) را کسب کرده است. همچنین در میان دانشگاه‌های دولتی با تعداد نشریات پرتعداد، ازنظر درصد تعداد نشریات رتبه A و A+ به‌کل نشریات ارزیابی‌شده دانشگاه، رتبه دوم بعد از دانشگاه شیراز (11 نشریه از 16 نشریه) را در اختیار دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/44404/ارتقاء-جایگاه-نشریات-دانشگاه-اصفهان-در-وزارت-علوم
بستن   چاپ