پیام سپاهان
دلجویی از اسکیت‌بازان اصفهانی اعزام نشده به مسابقات جهانی هلند
شنبه 30 تير 1397 - 15:54:59
پیام سپاهان - رئیس هئیت اسکیت استان اصفهان گفت: مبالغ اهدا شده به قهرمانان اسکیت، پاداش سال‌های گذشته آن‌ها بوده است.
حسن مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیرامون آئین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی اسکیت استان اظهار کرد: این جلسه برای بازیکنانی که مقام‌های قهرمانی جهانی و آسیایی برای ورزش اسکیت ایران آورده بودند، برگزار شد که اسکیت بازان اعزام نشده استان همه از همین طیف بودند.
وی درباره اسکیت بازان اعزام نشده استان و عملکرد هیئت در این باره گفت: برنامه تجلیل برای ورزشکاران مدال آوری بود که جوایز نقدی که از قبل برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود و دست فدراسیون اسکیت بود در نظر گرفته شده بود. با توجه به برنامه پیش آمده و عدم اعزام ورزشکاران مسابقات جهانی روسای فدراسیون زحمت کشیدند و برای دلجویی از ورزشکاران و همچنین اهدای هدایایی که رقم آن هم قابل بود به اصفهان آمدند.
رئیس هیئت اسکیت استان درباره منبع این پاداش‌ها گفت: این هدایا پاداش وزارت ورزش به فدراسیون برای کسب عناوین قهرمانی بود که به فدراسیون اختصاص داده شده بود. مبلغ پاداش این مبلغ پاداش سال‌های 95 و 96 قهرمانان بود که پنجشنبه شب به آنها اهدا شد.
وی در پایان گفت: در این برنامه از اسکیت‌بازان اعزام نشده به مسابقات هلند دلجویی شد. همچنین از سوی مسئولانی که در این برنامه حضور داشتند اطمینان خاطر به آنها داده شد که در اعزام بعدی به کره برای مسابقات آسیایی با یک دید بهتر و بیشتری به آنها نگاه داشته باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/44425/دلجویی-از-اسکیت‌بازان-اصفهانی-اعزام-نشده-به-مسابقات-جهانی-هلند
بستن   چاپ