پیام سپاهان
دبیرهیئت تنیس استان اصفهان:
مسابقاتی در سطح بالا برگزار کردیم
يکشنبه 31 تير 1397 - 16:12:35
پیام سپاهان - دبیرهیئت تنیس استان اصفهان گفت: میزبانی اصفهان از مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور خوب بوده است و تمام تیم‌ها از این میزبانی راضی بودند.
فرشید زیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور، اظهار کرد: این مسابقات در سطح کشوری و در دو رده زیر 12 سال و زیر 14 سال برگزار شد و از 15 استان حدود 60 بازیکن در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: این 60 بازیکن در دو جدول زیر 12 سال و زیر 14 سال طی یک هفته رقابت در جدول‌های انفرادی به رقابت پرداختند که روز گذشته آخرین روز رقابت‌ها بود. در پایان این مسابقات تیم تهران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. تیم‌های اصفهان ب و کرمان نیز به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان پیرامون میزبانی اصفهان گفت: اصفهان از شهرهایی است که از لحاظ سخت افزاری نسبت به شهرهای دیگر بسیار قوی است و بعد از تهران دومین شهر ایران است. در اصفهان حدود 120زمین تنیس فعال داریم و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسابقات تنیس را در اصفهان برگزار کردیم و خواهیم کرد، چرا که از لحاظ تیم برگزاری بسیار قوی هستیم.
وی ادامه داد: مسابقات اصفهان همیشه بسیار خوب برگزار شده است. برای مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور هم باید خوابگاهی برای بازیکنان فراهم می‎کردیم که توانستیم خوابگاه بسیار تمیزی از دانشگاه بگیریم و در مجموع تمام تیم‌ها از میزبانی اصفهان راضی بودند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/44479/مسابقاتی-در-سطح-بالا-برگزار-کردیم
بستن   چاپ