پیام سپاهان
امروز هم خوش شانس بوديم و هم بدشانس
دوشنبه 6 دي 1395 - 9:52:39 AM
مهر
fiogf49gjkf0d
سپاهان نيوز- عبدالله ويسي در کنفرانس خبري بعد از بازي با استقلال تهران به نتيجه مساوي در دقايق پاياني اين ديدار اشاره کرد و گفت: امروز هم خوش شانس بوديم و هم بدشانس.

وي تصريح کرد : بازي زيبايي را به نمايش گذاشتيم و تماشاگران از بازي هر دوتيم لذت بردند، ما امروز هم بسيار بدشانس بوديم که بازي را نبرديم و هم خوش شانس که نباختيم و نتيجه اين ديدار عادلانه بود.

ويسي همچنين گفت:در فوتبال صدم ثانيه وضعيت را مشخص مي کند و يک اشتباه کافيست تا نتيجه بازگردد، به هر حال تيم حريف استقلال بود و بايد نتيجه اين ديدار را کسب مي کرد.

وي افزود: بسياري از بازيکنان ما شاهد اين تعداد تماشاگر نبودند آن هم تماشاگر خودشان، به همين خاطر تا بازيکنان از استرس خارج شوند طول کشيد و از تماشاگران تشکر ميکنم و اميدوارم روز جمعه با حمايتشان به فينال راه يابيم.

ويسي در پاسخ به اين سوال که چرا بازيکن با تجربه تعويض نکرد، خاطرنشان کرد: بازيکن با تجربه در ذخيره ما نبود و نويدکيا و پاپي تنها بازيکنان با تجربه ما بودند که به زمين آورديم، البته استقلال نيز تيم بسيار خوبي بود.

وي در پاسخ به سوالي درباره اينکه آيا پيش بيني مي کردند اين تعداد هوادار به ورزشگاه بيايند، بيان کرد: يکي از دلايل پر شدن ورزشگاه حضور مقابل استقلال و رسيدن به نيمه نهايي جام حذفي بود، البته در اين ساعت و در اين روز هفته به ورزشگاه آمدند که جاي تشکر دارد.

سرمربي سپاهان درباره ديدار با نفت در جام حذفي هم تصريح کرد: از امشب تلاش مي کنيم براي ديدار روز جمعه تا به فينال خرمشهر برسيم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/4449/امروز-هم-خوش-شانس-بوديم-و-هم-بدشانس
بستن   چاپ