پیام سپاهان
جاوید:
گرفتن این عناوین برای هر بازیکنی خوشحال کننده است/ امسال هم با انگیزه به تیمم کمک خواهم کرد
سه شنبه 2 مرداد 1397 - 17:13:20
پیام سپاهان - مهدی جاوید که شب گذشته در مراسم بهترین های لیگ برتر فوتبال و فوتسال به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل لیگ شناخته شد، گفت: این جوایز هر بازیکنی را خوشحال می کند و امسال با انگیزه هستم تا به تیمم کمک کنم.
مهدی جاوید آقای گل و بهترین بازیکن لیگ برتر فوتسال در سال 96 در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، پیرامون دریافت این جوایز اظهار کرد: گرفتن این عناوین برای هر بازیکنی خوشحال کننده است اما چیزی که برای من ارزش داشت احساس خوبی بود که در تیم تاسیسات دریایی داشتم که باعث شد من بتوانم در آرامش وظیفه خودم را انجام بدهم و همچنین از تمام ارکان باشگاه تاسیسات دریایی، به ویژه آقای شمسایی و بازیکنان با خلاق این تیم تشکر می کنم.
جاوید که اکنون به همراه تیم بانک بیروت لبنان در به سر می برد و از هفته پنجم به بعد به تیم گیتی پسند اضافه می شود درباره اسمترار و تکرار این عناوین در لیگ امسال گفت: گذشته موفقیت آمیز برای من مهم نیست و امسال هم مانند سال های گذشته پر انگیزه هستم که بتوانم بهتر از همیشه به تیمم کمک کنم و به عناوین فردی فکر نمی کنم چون این عنوان ها خودشان در موقعیت مناسب می آیند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/44586/گرفتن-این-عناوین-برای-هر-بازیکنی-خوشحال-کننده-است--امسال-هم-با-انگیزه-به-تیمم-کمک-خواهم-کرد
بستن   چاپ