پیام سپاهان
حضور بازیکن برزیلی در اصفهان کذب است
چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 11:42:30 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هیچ بازیکن خارجی موردنظر سپاهان اکنون در اصفهان نیست و ادعای حضور بازیکن برزیلی در اصفهان کذب است.
مسعود تابش  در خصوص ادعای رسانه‌ای مبنی بر حضور بازیکن برزیلی در اصفهان اظهار کرد: هیچ یک از بازیکنان خارجی مدنظر باشگاه سپاهان اکنون در ایران حضور ندارند. دعوتنامه‌ای برای بازیکن برزیلی فرستادیم اما اکنون در ایران نیست.
وی درباره خبر خروج ابراهیم صالحی از لیست سپاهان و جایگزینی بختیار رحمانی به جای وی گفت: بله این خبر صحت دارد و با نظر سرمربی تیم آقای قلعه‌نویی تصمیم گرفته شد که ابراهیم صالحی با سپاهان فسخ قرارداد کند و به تیم قبلی خود پارس جنوبی جم بپیوندد. بنابراین بختیار رحمانی از ابتدای فصل در ترکیب تیم سپاهان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره جلسه کادر فنی و مدیریت باشگاه با سبحانی مدیرعامل کارخانه سپاهان گفت: جلسه مثبتی با دکتر سبحانی سپری کردیم و درباره موارد کلان باشگاه، ارز و بودجه صحبت شد.
وی درباره اینکه آیا جلسه برای اختصاص بودجه بیشتر به باشگاه برای جذب بازیکن خارجی بوده است یا خیر؟، گفت: بودجه باشگاه معین است و ما نمی‌توانیم برای هر موردی به کارخانه مراجعه کرده و طلب بودجه بیشتر کنیم. این جلسه در ارتباط با موضوعات متعددی بود و نتیجه آن نیز مثبت بود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/45564/حضور-بازیکن-برزیلی-در-اصفهان-کذب-است
بستن   چاپ