پیام سپاهان
پهلوانان نمي ميرند
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 8:17:11 AM
اصفهان زيبا
fiogf49gjkf0d
سپاهان نيوز- روز گذشته بر خلاف عده معدودي که در اينگونه حوادث با گرفتن فيلم يا عکس سلفي به دنبال کسب شهرت در فضاي مجازي هستند، همه کساني که مي توانستند، با حضور در اين مراسم يا با اشتراک مطلب در شبکه هاي اجتماعي همدردي خود را با بازماندگان اين شهدا اعلام کردند.
اين روزنامه در ادامه نوشت: مقام معظم رهبري که از همان روز نخست اين موضوع را با جديت پيگيري مي‌ کردند، با صدور پيامي خود را در غم آن عزيزان و ديگر جان ‌باختگان حادثه‌ پلاسکو شريک دانسته و گفتند: « اکنون پس از شب ها و روزهاي تلخ نگراني و کاوش، نوبت آن است که ياد فداکاري با شکوه و مظلومانه‌ آتش‌ نشانان مومن و شجاع ملت ايران ثبت و بزرگ داشته شود و مرداني را که حقا بايد قهرمانان کم‌ ادعا و با اخلاص ناميده شوند، همگان بشناسند و درس آنان را در خاطر نگه دارند. اين جوانمردان براي نجات جان و مال هم‌ ميهنان خود، با شهامتي شگفت‌انگيز به درون آتش و آوار رفتند و جان خود را در خطر نهادند و خود را فدا کردند. آنان يک بار ديگر خاطرات فداکاري هاي دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نشان دادند که ايراني مومن آنجا که پاي خطرپذيري براي اداي وظيفه در ميان است عزمي راسخ و شجاعتي مثال ‌زدني را تجسم مي ‌بخشد و در راه خدا متاع جان را بي ‌چند و چون عرضه مي‌کند».
ادامه اين مطلب حاکيست: مراسم تشييع شهداي آتش نشان با حضور مثال زدني تمام اقشار مردم برگزار شد، پلاسکو با تمام تلخي ها و حاشيه هايي که اين چند روز با خود داشت، پاياني بس خاطره انگيز و به ياد ماندني داشت.
در ادامه اين مطلب آمده است: حافظه تاريخي ايران شهامت شگفت ‌انگيز قهرمانان ملي و تشييع باشکوه شهيدان راه خدمت تا بهشت زهرا (س) را در ياد و خاطره خود ثبت کرد، پهلوانان شهادت گواراي وجودتان.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/4602/پهلوانان-نمي-ميرند
بستن   چاپ