پیام سپاهان
قلعه نویی: بازی بدون تماشاگر لذت ندارد
شنبه 6 مرداد 1397 - 8:53:37 AM
ایرنا
پیام سپاهان- امیرقلعه نویی  بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال، افزود: تصمیم های که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته می شود متکی به شخص است.
وی علت برگزاری بدون تماشاگر دیدار امروز سپاهان و صنعت نفت را اجرای سلیقه ای مقررات عنوان کرد و افزود: این امر باعث شده در کمیته انضباطی پرنده های زیادی تشکیل شود.
حکم محرومیت سپاهان از داشتن تماشاگر در اولین دیدار لیگ برتر امسال، فصل قبل، صادر و در فصل جاری اعمال شد.
سرمربی سپاهان با انتقاد از حکم مذکور گفت: در حق تیم های سپاهان اجحاف می شود و تیم ذوب آهن که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده بود در بهترین های ایران نماینده ای نداشت.
وی اضافه کرد: اگرغیر از من فردی دیگر در آن زمان سرمربی ذوب آهن بود، حتما سه نماینده در جمع بهترین ها داشت.
وی درخصوص دیدار امروز تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: در این دیدار در حد نام و اندازه های سپاهان بازی نکردیم و چیزی که انتظار داشتم نشد، موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.
قلعه نویی با بیان اینکه می توانستیم پیروز این میدان باشیم افزود: در آخرین بازی سپاهان 40 هزارنفر به ورزشگاه آمدند، لذا حضور تماشاگران حتما می تواند به ما کمک کنند.
سرمربی تیم سپاهان گفت: هفته های اول لیگ معمولا کم گل است زیرا فشار تمرین های بدنسازی در نوع بازی تاثیر دارد.
وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان هفته آینده یک هافبک خارجی جذب می کند ، گفت: با جذب این بازیکن هماهنگ تر خواهیم شد.
 تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان جمعه شب در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47550/قلعه-نویی--بازی-بدون-تماشاگر-لذت-ندارد
بستن   چاپ