پیام سپاهان
40 درصد ورزشکاران شهرستان خمینی‌شهر را بانوان تشکیل می دهند
شنبه 6 مرداد 1397 - 10:10:04
پیام سپاهان - خمینی شهر - اصفهان - رئیس گروه ورزش بانوان استان اصفهان گفت: بیش از 40 درصد ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان خمینی‌شهر را بانوان و دختران تشکیل می‌دهند .
نسرین شاکری فرد در حاشیه جشنواره ورزشی بانوان و تجلیل از قهرمانان و رتبه‌های برتر به ایرنا گفت: جشنواره ورزشی بانوان و تجلیل از مقام‌های برتر و قهرمانان ورزشی در مسابقات استانی و ملی و بین‌المللی شهرستان خمینی‌شهر با حمایت فرمانداری به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد .
نسرین شاکری با اشاره به اینکه در فاصل تابستان و پر نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان قرار داریم تصریح کرد: خانواده‌ها تمام‌وقت و دغدغه خود برای هدایت فرزندان خود به سمت فعالیت‌ها و مراکز ورزشی مصروف می‌کند .
رئیس هیئت ورزش بانوان استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان بهترین تبلیغ و راهکار جذب جوانان و نوجوان دختر به سمت رشته‌های مختلف و اماکن ورزشی عمومی و خصوصی است .
وی بابیان اینکه جایگاه ورزش شهرستان خمینی‌شهر جزء پنج رتبه برتر ورزش بانوان استان اصفهان قرار دارد گفت: شهرستان خمینی‌شهر موفق به پرورش تعداد زیادی از قهرمانان، حضور در مسابقات مختلف و کسب رتبه‌های مهم کشوری و جهانی شده است .
شاکری با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش همگانی در بین بانوان و دختران استان مهم‌ترین موضوع نگاه ما است تصریح کرد:ورزش همگانی به‌عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی محسوب می‌شود .
وی افزود:با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به رشد نشاط اجتماعی و مخصوصاً در بین بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت ویژه به توسعه ورزش همگانی به‌خصوص ورزش بانوان دارد .
شاکری با اشاره حمایت مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان از ورزش بانوان در استان تصریح کرد: طبق آخرین آمار در حدود شش هزار نفر از بانوان شهرستان خمینی‌شهر به‌صورت سازمان‌یافته و در حدود 2 هزار نفر به آزاد از 21 مرکز عمومی ورزشی و 30 باشگاه ورزشی خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند .
شاکری ادامه داد: در شهرستان خمینی‌شهر از بین ورزشکاران دختر و بانو در حدود 100 قهرمان کشوری ،18 نفر دعوت‌شده به تیم ملی در 9 رشته ، 8 نفر عضو ملی در 5 رشته می‌باشند .
به گزارش ایرنا در انتهای این مراسم از مدال آوران ، قهرمانان و رتبه های برتر ورزشی در مسابقات ملی وبین المللی با حضور فرماندار ، اعضای شورای شهر ، مسئولین شهرستان خمینی شهر تجلیل به عمل آمد .
شهرستان خمینی شهر با حدود 300 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/م/7145 / 6022 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47568/40-درصد-ورزشکاران-شهرستان-خمینی‌شهر-را-بانوان-تشکیل-می-دهند
بستن   چاپ