پیام سپاهان
وزیر ورزش و جوانان:
طرح های ورزشی نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود
شنبه 6 مرداد 1397 - 10:10:08
پیام سپاهان - کاشان- وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح های ورزشی بزرگ که در دو دهه گذشته نیمه تمام باقی مانده، تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان اصفهان به خبرنگاران بیان کرد: 40 طرح از جمله سالن دو و میدانی اردبیل، 2 پیست دوچرخه سواری در کرمان و رشت، ورزشگاه های 15 هزار نفری شهرهای زنجان و ارومیه و چند ورزشگاه پنج هزار نفری امسال تکمیل می شود.
وی افزود: شرایط بگونه ای مدیریت خواهد شد تا از هفته دولت تا دهه فجر امسال این طرح ها بصورت هفتگی افتتاح شود و بتدریج مورد استفاده ورزشکاران در نقاط مختلف کشور قرار بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین برنامه ریزی برای تکمیل 10 باب سالن ورزشی پنج هزار نفری نیمه کاره، سه پیست دوچرخه سواری، سه سالن سرپوشیده دو و میدانی، تعدادی استخر شنا و ورزشگاه هایی با گنجایش پنج تا 15 هزار نفر صورت گرفته است.
او اضافه کرد: بر روی مدیریت منابع در وزارت ورزش و جوانان وقت گذاشته شده و همه تیم های اجرایی نظارت کافی را بر امور دارند تا روند تکمیل طرح های مذکور سرعت گرفته و با رسیدن به مرحله بهره برداری گامی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته شود.
سلطانی فر همچنین عنوان کرد: آمار سمن های مرتبط با وزارت ورزش و جوانان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 92 کمتر از 100 تشکل بود که اکنون به مرز 2 هزار سمن رسیده و امید می رود این تشکل های مردم نهاد از نظر کیفی (توانمندسازی و حضور در عرصه های مختلف) نیز در جهت کمک به دولت و توسعه کشور ارتقا یابند.
وی در ادامه هدف از سفر به استان اصفهان را بازدید از طرح های ورزشی نیمه کاره و تکمیل شده عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا بیشتر طرح های نیمه تمام شهرستان اردستان با استفاده از منابع ملی و استانی تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وی افزود: شهرستان نطنز نیز در بحث سرانه فضای ورزشی شرایط مناسبی دارد اما مشکلاتی هم در زمینه تعمیرات و نگهداری هست که باید اعتبار مورد نیاز پیش بینی شود.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به استان اصفهان از چند مجموعه و طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 17 شهریور اردستان، شهید کریمی مهاباد، شهید حقیری زواره، شهید منوچهری نطنز و شهید فیروزی زاده بادرود دیدن کرد.
7431/8123 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47574/طرح-های-ورزشی-نیمه-تمام-تا-پایان-دولت-دوازدهم-تکمیل-می-شود
بستن   چاپ