پیام سپاهان
سرجیو: سپاهان گزینه قهرمانی است
شنبه 6 مرداد 1397 - 10:10:42
پیام سپاهان - سرمربی تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید سپاهان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم از مجموعه سپاهان تشکر می‌کنم که بسیار خوب از ما استقبال کردند و زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند. فوتبال همین است. ما 90 دقیقه در زمین می‌جنگیم ولی در پایان این رفاقت است که برای ما می‌ماند.
او ادامه داد: در صورت باخت قطعا خوشحال نخواهم بود. فوتبال این نیست که شما با چه ترکیبی بازی می‌کنید. در واقع اگر تیم حریف ما را پرس می‌کند ما باید یک کار دیگر انجام دهیم و اگر در زمین حریف هستیم باید مالک توپ باشیم و از آن استفاده کنیم. می‌توانستیم بهتر از این بازی را شروع کنیم. در 10 دقیقه اول، بازیکنان ما راحت توپ را از دست می‌دادند. سپاهان می‌دانست که اگر ما فرصت را از دست بدهیم، می‌تواند از آن به خوبی استفاده کند. هر چه زمان جلو می‌رفت اعتماد به نفس ما بیشتر می‌شد و بعد از آن بود که بازیکنانم یک بازی عالی به نمایش گذاشتند. ما سازماندهی داشتیم و تیمی بودیم که در مسیر درست قرار گرفتیم.
سرجیو در پاسخ به پرسشی مبنی بر مدعی بودن سپاهان با قلعه نویی، اظهار کرد: قطعا سپاهان با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد و مربی فوق العاده‌اش می‌تواند از گزینه‌های قهرمانی باشد.
او اضافه کرد: تیم من به اندازه سپاهان خطا کرد. طبیعت فوتبال همین است. بازیکنان ما می‌توانستند بچه‌گانه کارت زرد نگیرند. در مورد داوری هم باید بگویم هر کسی سعی کرد بهترین عملکرد را انجام بدهد و داور هم عملکرد خوبی داشت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47597/سرجیو--سپاهان-گزینه-قهرمانی-است
بستن   چاپ