پیام سپاهان
ایرانپوریان:
بدترین تنبیه محرومیت یک تیم از حضور تماشاگران است
شنبه 6 مرداد 1397 - 10:10:44
پیام سپاهان - مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است کیفیت بد بازی دلایل مختلفی از جمله بدنسازی پیش فصل، کیفیت بد چمن نقش‌جهان و عدم حضور تماشاگران دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد ایران پوریان پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان در اولین دیدار از مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این بازی تحت تأثیر بدنسازی اول فصل قرار گرفته بودیم و هر دو تیم بسیار بی‌کیفیت ظاهر شدند.
وی ادامه داد: در نیمه اول یکی، دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما در مجموع شرایط خیلی خوبی نداشتیم و خوب فوتبال نکردیم و در نهایت هم موفق به کسب نتیجه لازم نشدیم.
ایران پوریان درباره محرومیت بازی از حضور تماشاگران گفت: مطمئناً بازی بدون حضور تماشاگر بی روح است و بدترین تنبیه همین است که هواداران را از حضور در ورزشگاه محروم کنند چراکه لذت فوتبال به هودارانش است. امروز انرژی مضاعفی که از هواداران می‌گرفتیم را نداشتیم و متأسفانه نتوانستیم نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: چمن ورزشگاه نقش جهان واقعاً کیفیت مناسبی نداشت.در دو روز گذشته در این ورزشگاه تمرین داشتیم و با این وضعیت چمن حتی نتوانستیم تمرین خوبی انجام دهیم. این موارد بهانه نیست و واقعاً کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان به نحوی بود که نتوانستیم در زمین خوب ظاهر شویم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47599/بدترین-تنبیه-محرومیت-یک-تیم-از-حضور-تماشاگران-است
بستن   چاپ