پیام سپاهان
کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی تجلیل کرد
شنبه 6 مرداد 1397 - 1:49:19 PM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی دارنده مدال طلای المپیک و رکورد دار جهان تجلیل کردند.
  روابط عمومی کمیته ملی المپیک روز شنبه اعلام کرد: تجلیل از سهراب مرادی در حاشیه نشست فوق العاده این کمیته و به منظور ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش های این قهرمان با اخلاق انجام شد.
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: سهراب مرادی از ورزشکاران بارز کشور است که در کنار قهرمانی توانسته با اخلاق خوب خود الگوی نسل آینده نیز باشد.
رضا صالحی امیری افزود: ورزشکاران بدانند کمیته ملی المپیک برای زحمات شبانه روزی و تلاش آنان ارزش قائل است و برای هر کدام از آنان در وقت و زمان مناسب برنامه ای خواهد داشت.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما ورزشکار را تنها برای مدال نمی خواهیم و بارها اعلام کرده ام از این پس برای اینکه قهرمانان تحت فشار نباشند از قهرمانان مدال آور بخاطر موفقیت آنان تجلیل بعمل می آوریم و ورزشکارانی که به هر دلیل موفق به کسب مدال نشده اند به پاس ماه ها تمرین و ممارست و سخت کوشی تجلیل خواهند شد.
در ادامه نشست نیز هر کدام از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک موفقیت های رشته وزنه برداری و رکود شکنی های اخیر را به علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و سهراب مرادی تبریک گفتند.
سهراب مرادی زاده شهرستان لنجان واقع در غرب استان اصفهان، عضو تیم ملی وزنه برداری و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو است.
این وزنه بردار در هفته های اخیر و در حاشیه رقابت های لیگ برتر و همچنین رکورد گیری تیم ملی در دسته 94 کیلوگرم به صورت غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جا به جا کرده است.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47629/کمیته-ملی-المپیک-از-سهراب-مرادی-تجلیل-کرد
بستن   چاپ