پیام سپاهان
دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان:
ورزش باستانی ورزش مظلومی است/ اصفهان، قطب اول ورزش‌های باستانی
شنبه 6 مرداد 1397 - 14:42:30
پیام سپاهان - دبیر هیئت ورزش‌های باستانی استان اصفهان گفت: امیدوار هستیم دید مسئولین نسبت به این ورزش عوض شود زیرا تا وقتی دید آن‌ها همین گونه باقی بماند این ورزش کماکان مظلوم است.
مسعود ملکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص مسابقات پیش روی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: تعداد مسابقات در این ورزش معمولاً زیاد است. مسابقات نونهالان اواخر مرداد ماه در همدان برگزار می‌شود، شهریور ماه کشتی پهلوانی را پیش رو داریم، همچنین مسابقات زورخانه‌ای در ادامه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شوند.
وی در رابطه با جایگاه اصفهان در این ورزش گفت: با توجه به بررسی عملکرد هیئت‌های استانی سراسر کشور در سال 95 هیئت استان اصفهان به عنوان استان برتر در این ورزش معرفی شده است، البته هنوز رنکینگ استان در سال 96 اعلام نشده است؛ اما با توجه به نتایجی که داشتیم احتمال اینکه باز هم به عنوان استان برتر معرفی شویم، زیاد است.
دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اشاره به اینکه نبود منابع مالی در این ورزش مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: در اصفهان تنها فولاد ماهان و شهرداری اصفهان تا کنون اسپانسر این ورزش بودند، ولی حدود 4 سال است متاسفانه هیچ باشگاه یا نهادی از این ورزش حمایت نمی‌کند. ورزشکاران استان در این ورزش می‌خواهند در مسابقات زورخانه‌ای لیگ برتر شرکت کنند ولی هیچ اسپانسری ندارند.
ملکی با بیان اینکه ورزش‌های باستانی بین بقیهٔ ورزش‌ها مظلوم است، گفت: می‌توان گفت این ورزش هم از بعد رسانه‌ای هم از بعد مسئولین ورزش مظلومی شناخته می‌شود. امیدوار هستیم دید مسئولین نسبت به این ورزش عوض شود زیرا تا وقتی دید آن‌ها همین گونه باقی بماند این ورزش کماکان مظلوم است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/47635/ورزش-باستانی-ورزش-مظلومی-است--اصفهان،-قطب-اول-ورزش‌های-باستانی
بستن   چاپ