پیام سپاهان
یک هزار و 600 جوان کاشانی زیر پوشش برنامه های قرآنی هستند
یکشنبه 7 مرداد 1397 - 11:44:35 AM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بیش از یک هزار و 600 نفر از نوجوانان و جوانان این شهرستان در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت زیر پوشش برنامه های قرآنی قرار دارند.
حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی بیان کرد: افزون بر یک هزار نفر از علاقه مندان با آغاز فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت خود در هفت موسسه قرآنی و 13 خانه قرآن شهری و روستایی نام نویسی کردند.
وی افزود: شرکت کنندگان در این کلاس ها افزون بر فراگیری نحوه حفظ، روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن با طرح بزرگ قرآنی بشارت 1452 نیز آشنا می شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان بیان کرد: نزدیک به 600 نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان کاشان نیز تابستان امسال در برنامه های بوستان معرفت در 10 منطقه شهری و روستایی شرکت کردند.
به گفته او، شرکت کنندگان در این برنامه ها نیز از کلاس های معرفت افزایی، معارف دین، احکام، قصه های قرآنی، اخلاق اسلامی و گفتمان دینی بهره مند می شوند.
حجت الاسلام حسینی همچنین آشنایی با شیوه های جنگ نرم، حجاب و عفاف، فرقه ها و مذهب ها، عرفان های ساختگی و پاسخ به شبهه های دینی را از دیگر آموزش های ارائه شده در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان کاشان عنوان کرد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/48652/یک-هزار-و-600-جوان-کاشانی-زیر-پوشش-برنامه-های-قرآنی-هستند
بستن   چاپ