پیام سپاهان
شروع دوباره سه شنبه های داستان
دوشنبه 8 مرداد 1397 - 3:10:04 PM
ایسنا
پیام سپاهان - سه شنبه‌های داستان به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان، با حضور سیاوش گلشیری و علاقه مندان به داستان و داستان‌نویسی برگزار و هر هفته یک داستان کوتاه نقد و بررسی می شود.
  سه شنبه‌های داستان به همت کانون داستان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده رود و دفتر تخصصی ادبیات و زبان مرکز آفرینش های ادبی قلمستان از 26 تیرماه سال جاری در مرکز قلمستان واقع در باغ غدیر آغاز شده است.
چند سالی است که از شروع سه شنبه های داستان می گذرد و در این مدت علاقه مندان به داستان و داستان نویسی استقبال مناسبی از این رویداد از خود نشان داده اند. محل برگزاری این رویداد در این دوره از محیط دانشگاه به مرکز آفرینش های ادبی انتقال پیدا کرده است.
این دوره از سه شنبه های داستان نیز با حضور سیاوش گلشیری (داستان نویس، منتقد و مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه اصفهان) برگزار می شود و طی آن برخی از داستان‌های کوتاه متاخر ایران که بین سال های 94 تا 95 منتشر شده‌اند، بررسی خواهند شد.
برگزاری این دوره از سه شنبه های داستان به صورت هفتگی است که از 26 تیرماه آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه می یابد. در مجموع یک کارگاه آموزشی تحت عنوان "کارکرد اشیا در داستان کوتاه" برگزار و هشت داستان کوتاه از جمله داستان های "الاهه (پیمان یزدان‌جو)"، "ساچلی (زهره شعبانی)"، نوروز آقای اسدی (محمد کلباسی)" و "قبرستان دریایی (احمد آرام)" نقد و بررسی می‌شوند.
سه شنبه‌های داستان از 26 تیر الی 20 شهریور ساعت 17 تا 19 در مرکز آفرینش های ادبی قلمستان واقع در خیابان علامه امینی، باغ غدیر دایر خواهد بود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/48730/شروع-دوباره-سه-شنبه-های-داستان
بستن   چاپ