پیام سپاهان
کاپیتان تیم تایتان و تیم ملی اسکواش بانوان:
آماده مسابقات جاکارتا هستم/ اولویتم برای فصل بعد تیم تایتان است
سه شنبه 9 مرداد 1397 - 11:08:18 AM
ایسنا
پیام سپاهان - ملی‌پوش اسکواش تیم ام.ال.ام تایتان اصفهان گفت: شرایط اردو عالی است و آماده اعزام به مسابقات آسیایی هستیم.
حدیث فرزاد  درباره شرایط فصل گذشته لیگ اسکواش که به تازگی به پایان رسیده است، اظهار کرد: سطح کیفی بازی‌های لیگ امسال بهتر از سالهای گذشته بود و این موضوع هم به دلیل این بود که بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف تقسیم شده بودند و شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک و خوبی بودیم.
وی ادامه داد: خداراشکر توانستیم با تیم ام.ال. ام تایتان علاوه بر کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی نخستین دوره جام حذفی که به نام "مرحوم علی روغنی " بود را به نام خود ثبت کنیم که این مساله برای ما بسیار ارزشمند بود.
کاپیتان تیم اسکواش ام.ال. ام تایتان درباره اسپانسر تیمش در این فصل از رقابت‌ها گفت: نسبت به بقیه تیم‌ها که مشاهده کردم و در جریان هستم از لحاظ اسپانسری نسبت به بقیه تیم‌ها بالاتر بودیم و مسئولان تایتان از همه لحاظ ما را پشتیبانی و حمایت کردند.
وی درباره ادامه همکاری‌اش با تیم تایتان خاطر نشان کرد: اولویت من برای فصل آینده بر ادامه همکاری با این تیم است. فصل تازه به پایان رسیده است و پیشنهادی هنوز از تیم‌های دیگر به دستم نرسیده اما اگر هم بیاید، سعی بر ماندن در همین تیم را دارم. به دلیل اینکه تیم واقعاً خوبی است اما با این حال بستگی به شرایط دارد.
فرزاد در خصوص اردوی آمادگی برای مسابقات آسیایی جاکارتا و همچنین مسابقات دانشجویان جهان در انگلیس تصریح کرد: در حال حاضر در اردوی جاکارتا به سر می‌برم و دو ماهی است که فشرده‌تر در حال تمرین کردن هستیم و اواخر مرداد به جاکارتا اعزام می‌شویم. مسابقات دانشجویان هم وضعیت آن مشخص نیست، به دلیل اینکه با مسابقات جاکارتا تداخل پیدا خواهد کرد.
وی در خصوص آمادگی خود برای مسابقات جاکارتا گفت: برای این مسابقات اکنون آمادگی 80 درصدی دارم و روزی 3 وعده تمرین می‌کنم. شرایط اردو هم عالی است و مشکلی ندارم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/48758/آماده-مسابقات-جاکارتا-هستم--اولویتم-برای-فصل-بعد-تیم-تایتان-است
بستن   چاپ