پیام سپاهان
استقبال کاشانی ها از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت
پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 13:05:39
پیام سپاهان - کاشان- کارشناس مسئول اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش کاشان با اشاره به استقبال صورت گرفته از برنامه های تابستانی مدرسه ها گفت: نزدیک به 22 هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان در سال جاری زیر پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت قرار گرفتند.
محمدرضا معصومی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: تابستان سال گذشته 19 هزار نفر از جمعیت 55 هزار نفری دانش آموزان شهرستان کاشان در برنامه های غنی سازی اوقاغت فراغت آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرده بودند.
وی افزود: علاقه مندان با کمک 30 مربی باتجربه در بیش از 30 رشته فعالیت می کنند و 45 مدرسه شهرستان کاشان به ویژه در مناطق شهری برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
کارشناس مسئول اوقات فراغت آموزش و پرورش کاشان در ادامه مهمترین ویژگی رویکرد برنامه های امسال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را محور قرار گرفتن آموزش شهروندی و مهارت های اجتماعی عنوان کرد.
او اضافه کرد: کلاس های آموزش شهروندی با تاکید بر موضوع هایی مانند بازیافت، حفظ فضای سبز، حفظ نظافت شهر و به ویژه ترافیک در حال برگزاری است و در کلاس های مهارت اجتماعی آموزش های فن بیان، سخنرانی و ارتباطات اجتماعی به دانش آموزان ارائه می شود.
معصومی برگزاری اردوهای تابستانی را از دیگر برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان کاشانی عنوان کرد و گفت: هدف این اردوهای زیارتی و سیاحتی ایجاد نشاط، ارتقای همبستگی با مشارکت در امور جمعی و تقویت فضای معنوی در بین آینده سازان است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/49824/استقبال-کاشانی-ها-از-برنامه-های-غنی-سازی-اوقات-فراغت
بستن   چاپ