پیام سپاهان
نمازی: موقعیت‌هایمان از استقلال بیشتر بود
پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 23:11:01
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است تیمش بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشته و فرصت‌های گلزنی بیشتری را نسبت به تیم مهمان روی دروازه حریف ایجاد کرده است.
به گزارش ایسنا، امید نمازی پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی را دو تیم به نمایش گذاشتند. روی دو اشتباه فردی گل خوردیم و در ادامه کارت قرمز کار ما را دشوار کرد.
وی افزود: موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و فرصت‌های ما نسبت به آبی‌های پایتخت بیشتر بود. فکر می‌کنم اواخر بازی می‌توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم، باید روی ضربات آخرمان دقت بیشتری داشته باشیم.
نمازی اضافه کرد: تیم ما فلسفه و تاکتیک خاصی دارد و از هر بازیکنی که به کار این فلسفه بیاید را استفاده خواهیم کرد. با از دست دادن تبریزی باید به دنبال جایگزین او باشیم و در خط دفاع نیز بازیکنانی را جذب کنیم زیرا در این پست کمبود داریم البته بازیکنان جوان زیادی روی نیمکت داریم که آماده استفاده از فرصت‌هایی هستند که به آنها خواهیم داد.
او درباره مصدومیت رضا حبیب‌زاده نیز گفت: آخرین اطلاعی که از وضعیت او دارم این است که شرایط خوبی ندارد و ما برای او دعا خواهیم کرد تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.
ادامه دارد...
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/49864/نمازی--موقعیت‌هایمان-از-استقلال-بیشتر-بود
بستن   چاپ