پیام سپاهان
اصفهان میزبان اختتامیه تور سافاری پاریس - اصفهان
جمعه 12 مرداد 1397 - 20:04:39
پیام سپاهان - رئیس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: تور سافاری بین المللی پاریس - اصفهان ظهر امروز وارد اصفهان شد.
حسین انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، در خصوص این تور اظهار کرد: امروز که قدرتها بیش از پیش دنبال ایجاد تفرقه و نا امنی در کشور و ایجاد چهره زشت و بد از داخل ایران در بین کشورها هستند بهترین راه برگزاری رالی و تورهای بین المللی و جهانی است.
وی افزود: در همین راستا و با هدف ایجاد صلح ٬ امنیت جهانی و احترام به ملت ها تور سافاری پاریس - اصفهان با موفقیت و رضایت کامل موتورسواران از چندین کشور جهان برگزار شد و شرکت کنندگان در این تور ضمن بازدید از چندین شهر ایران با فرهنگ وتمدن غنی ایران آشنا شدند.
رییس کلوپ سافاری استان اصفهان با اشاره به کیفیت و کمیت تور تصریح کرد: در این تور موتورهای بالای هزار سی سی شرکت کردند و بیشترین شرکت کنندگان از کشورهای اروپایی بود و سعی ما بر نشان دادن امن بودن کشور و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بود.
انصاری فرد در خصوص مسیرهای این تور گفت: موتورسواران در این تور از شهر پاریس در کشور فرانسه شروع به موتورسواری کردند و سپس وارد کشور ترکیه و ایران شدند و همکاران ما در کلوپ سافاری استان اصفهان میزبان اختتامیه بودند که به بهترین شکل برگزار شد.
وی گفت : مسیر رالی در اصفهان از خیابان کاوه آغاز شد و پس از گذر از چهار باغ پایین به میدان نقش جهان اصفهان ختم شد. باید از دوستان و همکاران عزیز در کلوپ سافاری ملی ایران٬ کلوپ سافاری استان های اصفهان و خراسان رضوی و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان قدردانی کنم.
کدخبرنگار:13049
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/49889/اصفهان-میزبان-اختتامیه-تور-سافاری-پاریس---اصفهان
بستن   چاپ