پیام سپاهان
مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان:
اصفهان معدن طنز و طنازی است
شنبه 13 مرداد 1397 - 11:50:27 AM
ایسنا
پیام سپاهان - هفدهمین شب طنز خنداخند دفتر طنز حوزه هنری اصفهان چهارشنبه نهم مرداد ماه مقابل ساختمان خانه هنرمندان برگزار شد.
  این مراسم با اجرای محمود سلطانی و محمد رضایی و همچنین اثرخوانی طنزپردازان مطرح اصفهان از جمله محمد پوررشیدی، آرش فرهنگ پژوه، مسعودصفری، فرید آزاد، نعمت الله عابدی، حسین نصر، حمید ربیعیان، علیرضا محمودی و مرتضی نیکوکار برگزار شد. 
محمد پوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان اظهار کرد: هدف برنامه شب طنز ادبی، برگزاری برنامه شاد ادبی در میان عامه مردم است و شادی در چنین برنامه‌های صرفا خنداندن مردم نیست بلکه آشنایی با ادبیات هم در کنار آن وجود دارد.
وی افزود: موضوع این هفده برنامه معمولا به فراخور مسائل روز بوده است. برنامه اخیر درباره گرانی، وضعیت ارز و اختلاس بود و با این مساله توسط طنزپردازان شوخی شد.
وی تصریح کرد: قرار بود این مراسم به صورت فصلی برگزار شود، به دلیل استقبال خوب مردم دستخوش تغییراتی شد و شش ماه ابتدایی امسال در فضای عمومی و به صورت هفتگی اجرا شد.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان معدن طنز و طنازی است گفت: ظرفیت بسیار گسترده ای از حیث استعداد طنز در اصفهان و به خصوص در لهجه اصفهانی موجود است و باید به صورت هدفمند از این ظرفیت بهره برد. اگر مطبوعات طنز را شاخص قرار دهیم همواره طنز اصفهانی ها در آن زبانزد بوده است و حرفهایی برای گفتن داشته است.
  شب طنز خنداخند چهارشنبه اول هر ماه، در مقابل ساختمان خانه هنرمندان برگزار می‌شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/50905/اصفهان-معدن-طنز-و-طنازی-است
بستن   چاپ