پیام سپاهان
خدیجه آزادپور: بین ووشوکاران ناتوانی وجود ندارد/ پرچمدار کاروان ایران می‌توانست از ووشو باشد
شنبه 13 مرداد 1397 - 15:34:00
پیام سپاهان - ملی‌پوش سابق اصفهانی تیم‌ ‌ملی ووشوی بانوان گفت: در بین ووشوکاران ناتوانی وجود ندارد و پرچمدار کاروان بازی‌های آسیایی می‌توانست از ووشو باشد.
خدیجه آزادپور در گفت‌وگو با ایسنا در مورد پیش‌بینی خود برای تیم‌ ‌ملی ووشوی بانوان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، اظهار کرد: در همین مسابقاتی که تیم بانوان اعزام شده است، عملکرد آنها قابل قبول بوده و در حال‌ حاضر نیز می بینید که همه امکانات در اختیار آنها قرار دارد و به خوبی تمرین می‌کنند. دو بانوی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز چند هفته‌ ای را در چین تمرین کردند و با رقبای خوبی بازی‌های تدارکاتی برگزار کردند و تجربیات خوبی به دست آوردند. از نظر من در این رقابت‌ها می‌توانند بار دیگر مدال آوری کنند.
او افزود: سانداکاران تیم‌ ‌ملی ایران در بخش بانوان چیزی از کشورهای دیگر کم نداشته و توانایی بسیار بالایی دارند که باید از آنها استفاده کنند. در بین ووشوکاران ایران ناتوانی وجود ندارد و امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنند.
ملی‌پوش سابق تیم‌ ‌ملی ووشوی بانوان در مورد استفاده از مربیان چینی، بیان‌ کرد: از نظر من ووشوی ایران به سطحی رسیده است که می‌توان با مربیان داخلی هم کار کرد. می‌بینید که در مسابقات جهانی بانوان ووشوکار مدال طلا کسب می‌کنند و این یعنی از نظر تکنیکی و بدنی چیزی کم ندارند. با این وجود مربیان داخلی هم می‌توانند با توجه به پیشرفت ووشوی ایران کمک شایانی به تیم‌های ملی کنند. به نظرم استفاده از مربیان چینی خوب است، اما از مربیان ایرانی نیز می‌توان به عنوان سرمربی استفاده کرد چرا که توانایی بالایی دارند.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی با اشاره به این که الهه منصوریان از باتجربه‌های کاروان ایران است، خاطر نشان کرد: خواهران منصوریان خصوصا الهه تجربیات بسیار زیادی در میادین بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند و الهه سومین بار است که به این رقابت‌ها اعزام می‌شود. در دو دوره گذشته به مدال‌های برنز و نقره دست یافته است که امیدوارم در این دوره نتیجه‌ بهتری را کسب کند، چرا که انتظارات از او بالا است و باید مدال خود را خوش رنگ تر کند.
آزادپور در خصوص پرچمداری کیمیا علیزاده نیز، گفت‌: از نظر من ووشوکاران نیز به دلیل درخشش در میادین مختلف برای کاروان ایران، می‌توانستند گزینه خوبی برای پرچمداری کاروان ما در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا باشند. کیمیا چون نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک بود این مهم را در اختیار دارد و کار بزرگی است، اما تیم‌ها و ملی‌پوشان دیگر نیز زحمت می‌کشند. از نظر من این قابلیت در ووشو وجود داشت و می‌توانست این دوره یکی از دوره‌های تاریخی ووشو باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/50920/خدیجه-آزادپور--بین-ووشوکاران-ناتوانی-وجود-ندارد--پرچمدار-کاروان-ایران-می‌توانست-از-ووشو-باشد
بستن   چاپ