پیام سپاهان
مومنی اعلام کرد:
اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر اصفهان به روستاهای سروان سیستان‌وبلوچستان
شنبه 13 مرداد 1397 - 17:18:05
پیام سپاهان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : استفاده از توان و ظرفیت خیرین داوطلب استان اصفهان برای کمک به مردم شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان در دستور کار این جمعیت قرار گرفت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی با اشاره به اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان به روستاها و مناطق کم برخوردار سروان در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در صورتی که درمان بیماران نیازمند مراجعه کننده به کاروان سلامت این جمعیت در استان سیستان و بلوچستان امکان پذیر نباشد به همت خیرین ادامه درمان به صورت رایگان در اصفهان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه داروی مورد نیاز این کاروان سلامت توسط خیرین تامین شده و به صورت رایگان بین بیماران نیازمند توزیع می شود، افزود: غربالگری دیابت در منطقه، توزیع بسته های لوازم التحریر و پک بهداشتی بین دانش آموزان، توزیع اسباب بازی، لباس و کفش بچه گانه و هم‌چنین تهیه و نصب دستگاه تانکر‌ آب در مدارس شهرستان سروان از دیگر اقدامات و فعالیت های نوع دوستانه خیرین داوطلب هلال احمر استان اصفهان است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان یادآور شد: کاروان سلامت جمعیت اعزام شده از استان متشکل از 41 نفر شامل 17 پزشک و پیراپزشک داوطلب با تخصص‌های عفونی، اعصاب و روان، روانپزشک، روانشناس، مشاور، دامپزشک، پزشک عمومی، کارشناس شنوایی سنجی، کارشناس غربالگری و آموزش دیابت درقالب تیم های درمانی، فرهنگی، حمایت روانی، خبرنگار، مستند ساز و کارآفرین به شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان هستند.
 اقلام امدادی شامل 700 کیسه برنج 10 کیلویی، 200 بسته چای نیم کیلویی، 22 هزار و 300 قوطی کنسرو ماهی، 1000 بسته لوبیا، 3 هزار بسته عدس،3500 بطری روغن، 1100 قوطی کنسرو لوبیا چیتی و ... همراه این کاروان برای توزیع بین نیازمندان منطقه ارسال شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/50925/اعزام-کاروان-سلامت-هلال‌احمر-اصفهان-به-روستاهای-سروان-سیستان‌وبلوچستان
بستن   چاپ