پیام سپاهان
/پایان نامه/
رابطه مثبت پرداخت منصفانه، قانون گرایی و وابستگی اجتماعی با عملکرد
شنبه 13 مرداد 1397 - 17:18:10
پیام سپاهان - تحلیل های آماری یک تحقیق وجود رابطه مثبت و معنی دار بین پرداخت منصفانه، پرداخت کافی، قانون گرایی و وابستگی اجتماعی با عملکرد را نشان می دهد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، دانشجو کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی به "بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان" پرداخت.
کیفیت زندگی کاری و عملکرد از مباحث مهم مدیریت منابع انسانی است. بنابراین با توجه به نقش بسزایی که نیروی انسانی در دانشگاه صنعتی اصفهان بر عهده دارد، توجه و ارتقاء کیفیت زندگی کاری کارکنان می تواند عامل موثر بر عملکرد کارکنان و در نهایت تحقق اهداف این دانشگاه باشد.
این پژوهش به دنبال بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان است. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه 30 سئوالی جمع آوری که 88 نفر از کارکنان دانشگاه به روش تصادفی ساده انتخاب و پس از جمع آوری اطلاعات با بکارگیری نرم افزار Spss تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد.
همچنین سوالات پرسشنامه بر مبنای هشت فرضیه پرداخت منصفانه، پرداخت کافی، محیط کاری ایمن، محیط کاری بهداشتی، امنیت، قانون گرایی، وابستگی اجتماعی و انسجام اجتماعی طراحی شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ 89 درصد و روایی آن با مطالعات گسترده کتابخانه ای و نیز با استفاده از نظرات مدیران و کارشناسان مورد نظر، تائید شده است.
 نتایح تحلیل های آماری وجود رابطه مثبت و معنی دار بین پرداخت منصفانه، پرداخت کافی، قانون گرایی و وابستگی اجتماعی با عملکرد را نشان می دهد.
 به گزارش ایسنا؛ این پایان نامه با راهنمایی اکبر توکلی قینانی در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد دفاع شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/50927/رابطه-مثبت-پرداخت-منصفانه،-قانون-گرایی-و-وابستگی-اجتماعی-با-عملکرد
بستن   چاپ