پیام سپاهان
مدیر برگزار کننده نمایشگاه هنری "گاوی زیر صنوبر":
مردم به جای خرید کالاهای دست دوم آثار فاخر هنری داخلی بخرند
یکشنبه 14 مرداد 1397 - 8:49:27 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر برگزار کننده نمایشگاه هنری "گاوی زیر صنوبر" گفت: انتظار می‌رود که مردم به جای خرید کالاهای دسته چندم خارجی آثار فاخر هنرمندان کشورمان را خریداری کنند و توجه داشته باشند که آثار هنری اینچنینی همیشه دارای ارزش افزوده است.
امیر رجایی  در خصوص نمایشگاه هنری (گاوی زیر صنوبر)، اظهار کرد: این نمایشگاه درواقع یک نمایشگاه انفرادی بوده و بیش از سی اثر نقاشی به قلم جواد مشمولی در این گالری به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: همانطور که از نام نمایشگاه پیداست در تمامی این نقاشی‌ها "گاو" حضور پررنگی دارد و به آن یک نگاه سمبلیک شده است. ازآنجا که زادگاه نقاش در شهرستان قائمشهر استان مازندران بوده ، طبعا تمامی آثار این مجموعه برگرفته از خاطرات و نوع نگاه او از محیط اطرافش است.
مدیر برگزار کننده این نمایشگاه افزود: دربین نقاشی‌ها چند قطعه شعر به فراخور موضوع دیده می‌شود که نخستین آن از سهراب سپهری است.همچنین دربین آنها اشعار دیگری از رضا هنرمند و فاطمه حسن زاده به چشم می‌خورد.
رجایی بابیان اینکه اقبال عموم مردم و توجه منتقدین دراین چندروز قابل توجه بوده است گفت: انتظار می‌رود که مردم به جای خرید کالاهای دسته چندم خارجی آثار فاخر هنرمندان کشورمان را خریداری کنند و توجه داشته باشند که آثار هنری اینچنینی همیشه دارای ارزش افزوده است.
  نمایشگاه (گاوی زیر صنوبر) در گالری اکنون بمدت دوهفته از 5 لغایت 17 مرداد ماه برای تماشا وخرید علاقمندان دایر است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/50939/مردم-به-جای-خرید-کالاهای-دست-دوم-آثار-فاخر-هنری-داخلی-بخرند
بستن   چاپ