پیام سپاهان
مجمع سلامت تیران و کرون تشکیل می شود
يکشنبه 14 مرداد 1397 - 14:01:50
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران وکرون گفت: نخستین مجمع سلامت این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود.
حمیدرضا میرزاییان روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این مجمع با هدف ایجاد تعامل بین بخشی و بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد در راستای ارتقای بهداشت و سلامت تا 2 ماه آتی تشکیل می شود.
وی گفت: در مجمع سلامت شهرستان ارتقای سلامت جسمی تنها ملاک و معیار فعالیت نیست بلکه سیاست گذاری و برنامه ریزی برای حفظ سلامت روحی و آرامش روانی جامعه از اهمیت و جایگاه بیشتری برخورد داراست.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه التهاب و نا امیدی در جامعه سلامت جسمی مردم را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: برنامه ریزی برای ایجاد آرامش روانی و تقویت روحیه امید بین مردم در راستای ارتقای سلامت مهم و حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: ناراحتی های روحی و روانی به بروز بیماری هایی مانند افسردگی، افزایش فشارخون و عدم تعادل در بدن انسان منجر می شود و لازم است خیران، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی زمینه رفع این مشکلات مشارکت کنند.
میرزاییان با بیان اینکه جلسه هماهنگی و جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد برای تشکیل مجمع سلامت شهرستان تشکیل شده است ، افزود: ظرفیت سازمان های مردم نهاد شهرستان کمتر به کار گرفته شده که تشکیل مجمع سلامت این فرصت را برای بهره گیری از پتانسیل سمن ها را فراهم می سازد.
10 سازمان مردم نهاد جوانان و نزدیک به 10 سازمان مردم نهاد با مجوز وزارت کشور و بیش از 50 کانون فرهنگی هنری به عنوان سازمان های مردم نهاد در شهرستان تیران و کرون فعالیت می کنند.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/50964/مجمع-سلامت-تیران-و-کرون-تشکیل-می-شود
بستن   چاپ