پیام سپاهان
لايحه بودجه 93 واقع بينانه است
دوشنبه 25 آذر 1392 - 12:09:37 PM
ايسنا
fiogf49gjkf0d

احمد رضا دليران فيروز  اظهارکرد: تدوين واقع بينانه بودجه به دولت کمک خواهد کرد تا دولت بتواند که هزينه‌ها و درآمدهاي خود را براساس انضباط مالي تحقق بخشد .

وي با بيان اينکه در لايحه بودجه 93، دولت فروش نفت را حدود يک ميليون بشکه در روز آن هم بر مبناي دلار به نرخ  2 هزارو 650 تومان در نظر گرفته است، گفت: قيمت تعيين شده دلار به واقعيت‌هاي بازار نزديک است و اين نشان مي‌دهد که دولت به دنبال تک نرخي کردن ارز است .

دليران فيروز ادامه داد: آن چه که از اين لايحه بودجه 93 استنباط مي‌شود اين است که دولت در تدوين بودجه شرايط فعلي فروش نفت و درآمدهاي حاصل از آن را در نظرگرفته که اين موضوع در گذشته کم تر مورد توجه قرار مي‌گرفت.

وي با اشاره به اين که ما درحال حاضر دچار يک نوع شرايط رکود تورمي هستيم، تصريح کرد: دولت بايد هم به مهار تورم توجه داشته باشد و هم به توسعه طرح‌هاي عمراني، زيرا که طرح‌هاي عمراني باعث ايجاد اشتغال مي‌شود.

عضو اصلي کميته جوانان مشورتي مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: بايد که رکود را از بين برد و تورم را پله به پله کنترل کرد، دولت جديد زماني که روي کار آمد تورم 43 درصد بود، اما اکنون تورم به 35 درصد رسيده است .

 دليران فيروز خاطر نشان کرد: متاسفانه نمايندگان مجلس به جاي اين که به دولت کمک کنند تا مشکلات برطرف شود، به فکر استعفا دادن افتاده‌اند که اين به نوبه خود يک نوع بدعت جديد و کار بسيار ناپسند است .


http://www.sepahannews.ir/fa/News/518/لايحه-بودجه-93-واقع-بينانه-است
بستن   چاپ