پیام سپاهان
گرفتن مدال طلا اتفاقات خوبی برایمان رقم می زند/ حریفم ووشوکاران قبلی ایران را شکست داده است
سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:12:59 PM
ایسنا
پیام سپاهان- الهه منصوریان اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی‌های آسیایی با توجه به المپیکی نبودن ووشو دارای اهمیت بسیاری است و ما ورزشکاران این رشته تلاش می‌کنیم با فعالیت‌هایی که داریم رشته خود را وارد بازی های المپیک کنیم.

وی افزود: دوست داریم بهترین نتیجه را بگیریم. مسابقات آسیایی تنها رقابتی است که فرقی بین ما و ورزشکاران المپیکی از نظر جایزه و احترام گذاری نیست و به همین جهت همه بازی‌های آسیایی را دوست دارند. البته که جوائز آن نیز برای ما بسیار مهم است. گرفتن مدال طلا موجب می‌شود اتفاقات خوبی در زندگی ما رخ دهد. علاوه بر آن مردم که ما را آ نقدر دوست دارند که نگرفتن مدال طلا آن‌ها را ناراحت می‌کند در این شرایطی که مردم تحت فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها هستند گرفتن مدال طلا و نتیجه خوب می‌تواند موجب خوشحالی آن‌ها شود.

وی ادامه داد: شادی ورزشی مثل اتفاقی که در فوتبال افتاد می‌تواند مردم را خوشحال کند و این برای ما ارزش زیادی دارد. من هم تمام تلاش خود را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم. خیلی‌ها در رفتن ما به بازی‌های آسیایی و مسیر آماده سازی تیم تلاش کردند. کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رییس فدراسیون ووشو خیلی به ما کمک کردند. زمان کمی تا رفتن و جنگیدن برای مدال باقی مانده است.

دارنده مدال طلای ووشو جهان با اشاره به اینکه اردوی بسیار خوبی را در چین داشتند، گفت: باشگاه چای چوان که در لیگ چین برای آن‌ها بازی می‌کنم میزبان این اردو بودند و از نظر بدنی و تکنیکی بسیار برای ما خوب بود. آن‌ها نیز علاقه زیادی دارند که من بتوانم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرم. رقیب اصلی ما چین ویتنام و کره هستند که تقریباً همه آن‌ها را می‌شناسیم. کار سخت ما بیشتر مقابل بازیکن چینی است که آن را هم قول می‌دهم در زمین با تمام وجود بجنگم.

منصوریان در خصوص رقیب اصلی خود از چین خاطر نشان کرد: بازیکن چینی که رقیب من است در بازی‌های گذشته همواره بازیکنان ایرانی از جمله سهیلا و صدیقه دریایی را شکست داده، بنابراین بازی سختی مقابل وی خواهم داشت که قول می‌دهم تمام سعی و تلاشم را برای شکست او به کار گیرم.

وی تصریح کرد: فدراسیون ووشو تلاش کرده با انجام اردوها و مسابقات درون اردویی بهترین های ایران را به این مسابقات اعزام کند تا بتوانیم با مدال‌های خوش رنگ برگردیم. با توجه به بازی‌های مختلفی که در طول سال داشتیم و فیلم‌هایی که از آن در فضای مجازی است آن‌ها نیز نسبت به ما شناخت دارند، البته من یکسری موارد را رعایت کردم. به عنوان مثال؛ در اینستاگرامم کسانی که ممکن بود تمرینات من را دنبال کنند و با رقبایم در ارتباط هستند را ریپورت کردم که نتوانند صفحه من را ببینند.

ملی پوش ووشو بانوان تاکید کرد: کار واقعاً سختی در اندونزی پیش رو داریم، چرا که تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین جوانان جهان توانسته با شکست چینی‌ها بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و بنابراین با تمام وجود می‌آیند که عنوان خود را پس بگیرند. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و ما بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

منصوریان گفت: بر اساس برنامه فکر می‌کنم 22 مردادماه همراه اولین کاروان ایران عازم مسابقات شویم و این قول را می‌دهم که من وشهربانو با بهترین و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌ها به اصفهان باز می‌گردیم.



http://www.sepahannews.ir/fa/News/52006/گرفتن-مدال-طلا-اتفاقات-خوبی-برایمان-رقم-می-زند--حریفم-ووشوکاران-قبلی-ایران-را-شکست-داده-است
بستن   چاپ