پیام سپاهان
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:
مردم قدردان خبرنگاران به عنوان راویان حقیقت در جامعه هستند
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 04:52:28
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان گفت: خبرنگاران راوی حقیقت، پرچم دار تعهد و آگاهی بخشی به جامعه بوده و مردم نیز به طور قطع قدردان تلاش های شبانه روزی آنها هستند.
به گزارش ایرنا، فضل الله بصیرت روز سه شنبه در نشستی به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران با انتشار خبرهای درست و امیدبخش رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانتداری به درستی انجام می دهند که این تلاش های شبانه روزی شایسته قدردانی است.
وی افزود: فعالان رسانه ای در همه رویدادهای تلخ و شیرین در کنار مردم حضوری فعال دارند و از این رو جایگاه آنها در بین قشرهای گوناگون جامعه تثبیت شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان اضافه کرد: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق و گویای مردم تحول های داخلی و بین المللی را رصد کرده و به رغم شرایط پر خطر و سخت شغلی در راه حمایت از ارزش های والای انسانی به عنوان تصویرگران رویدادهای زمان خود، مسائل را به خوبی به جامعه انتقال می دهند.
او گفت: این قشر زحمتکش امروز در صف نخست مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن باید از نظام اسلامی پاسداری کرده و با الگوبرداری از بزرگوارانی مانند شهید صارمی قلم و اندیشه خود را در راه بررسی مشکلات و نارسایی‌های جامعه به کار بگیرند.
بصیرت در ادامه دیدار با امام جمعه، خانواده شهدا، پیمانی دوباره با شهدای گمنام، معرفی و تقدیر از خبرنگار برتر را از جمله برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار در اردستان عنوان کرد.
به گفته وی هم اکنون هفت نفر در شهرستان اردستان به حرفه خبرنگاری اشتغال دارند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در سال 1377 از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/52021/مردم-قدردان-خبرنگاران-به-عنوان-راویان-حقیقت-در-جامعه-هستند
بستن   چاپ