پیام سپاهان
میلاد کی مرام و مستانه مهاجر و ... راهی جمهوری چک شدند
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 04:59:43
پیام سپاهان - نیما اقلیما کارگردان و نویسنده ، مستانه مهاجر تدوینگر و میلاد کی مرام بازیگر فیلم سینمایی «امیر» صبح امروز (چهارشنبه 13 تیر ماه) برای حضور در پنجاه و سومین جشنواره کارلو وی واری راهی جمهوری چک شدند‌.
گروه سازنده «امیر» صبح امروز عازم کارلو وی واری شدند
نیما اقلیما کارگردان و نویسنده ، مستانه مهاجر تدوینگر و میلاد کی مرام بازیگر فیلم سینمایی «امیر» صبح امروز (چهارشنبه 13 تیر ماه) برای حضور در پنجاه و سومین جشنواره کارلو وی واری راهی جمهوری چک شدند‌. فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی و نویسندگی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی پس از سال‌ها به عنوان نماینده ایران در بخش رقابتی پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌لمللی کارلو وی واری حضور می‌یابد.
بیشتر بدانید : 2 قدم تا سیمرغ: امیر هم درباره مرگ است و هم نیست!
این جشنواره که از جمله جشنواره‌های الف در سینمای جهان محسوب می‌شود، همه ساله با انتخاب بهترین فیلم‌های اول و دوم به دنبال انتخاب و معرفی کارگردان‌های خلاق و توانمند به سینمای جهان است.
فیلم «امیر» با ١١ فیلم دیگر از کشورهایی چون، آلمان، یونان، لهستان، جمهوری چک و ... برای دریافت دو جایزه گرند پریکس به مبلغ پانزده هزار دلار و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ده هزار دلار در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.
میلاد کی مرام ، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند و پخش بین‌الملل فیلم «امیر» را کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت بر عهده دارد.
منبع: فیلم نت نیوز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/52156/میلاد-کی-مرام-و-مستانه-مهاجر-و--راهی-جمهوری-چک-شدند
بستن   چاپ